فیلم و سریال

دانلود فیلم the channel

آموزش دانلود فیلم the channel

دانلود فیلم the channel 2023 با کیفیت عالی در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم زیبا محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و در این کشور ساخته شده است. این فیلم دیدنی در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ویلیام هافمن تولید شده است.

اگر قصد دانلود فیلم the channel 2023 را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم the channel 2023 با کیفت بالا

 

دانلود فیلم the channel

دانلود فیلم the channel با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم the channel با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

چندین افرادی وجود دارند که یک تیم قدرتمندی را تشکیل می دهند و برای سرقت بانک مورد نظرشان شروع به عملیات می کنند اما این سرقت آن ها اشتباه می شود و یک جنایت کاری وجود دارد که نا امید شد و برادر غیر قابل کنترل او و خدمه تفنگ داران دریایی سابق آن ها باید از نیواورلئان و البته مامور fbi که آن ها را هم که تعقیب می کنند فرار کنند و برای فرار از دست او نیز باید اقدامات بسیار خطرناکی را انجام دهند. آن ها شروع به نقشه کشیدن برای فرار از دست مامور Fbi می کنند اما ابتدا هیچ نقشه ای به ذهن او نمی اید و خیلی نگران هستند.

 

اما بعد ازگذشت زمان کوتاهی بالاخره توانستند تا یک نقشه بسیار خوبی را بکشند تا بتوانند از دست مامور Fbi نجات پیدا کنند بعد از انجام عملیات و نقشه ای که کشیده بوده اند متوجه یک موضوع عجیب و مرموزی می شوند که باعث می شود تا بتوانند و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال سیب ممنوعه قسمت 443

توضیحاتی درباره فیلم the channel

 

فیلم the channel جزو پر طرفدار ترین فیلم های موجود می باشد که به کارگردانی ویلیام هافمن و در ژانر اکشن و هیجان انگیز ساخته شده است و محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی در سال ۲۰۲۳ نیز تولید شده است.

 

خلاصه داستان به این شکل است که چندین افرادی وجود دارد که یک تیم قدرتمندی را تشکیل می دهند و برای سرقت بانک مورد نظرشان شروع به عملیات می کنند اما این سرقت آن ها اشتباه می شود.

 

و یک جنایت کاری وجود دارد که نا امید شد و برادر غیر قابل کنترل او و خدمه تفنگ داران دریایی سابق آن ها باید از نیواورلئان و البته مامور Fbi که آن ها را هم که تعقیب می کنند فرار کنند و برای فرار از دست او نیز باید اقدامات بسیار خطرناکی را انجام دهند. آن ها شروع به نقشه کشیدن برای فرار از دست مامور fbi می کنند اما ابتدا هیچ نقشه ای به ذهن او نمی اید و خیلی نگران هستند.

 

اما بعد ازگذشت زمان کوتاهی بالاخره توانستند تا یک نقشه بسیار خوبی را بکشند تا بتوانند از دست مامور Fbi نجات پیدا کنند بعد از انجام عملیات و نقشه ای که کشیده بوده اند متوجه یک موضوع عجیب و مرموزی می شوند و…

 

اگر قصد دانلود فیلم the channel 2023 را دارید لینک دانلود این فیلم زیبا در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم hidden 2015 دوبله فارسی

پیج اینستاگرام کولین کراوفورد (بازیگر)

 

کولین کراوفورد بازیگر فیلم فیلم the channel به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام کولین را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام کولین کراوفورد 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم دیدنی the channel 2023 مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم the channel 2023 در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا