سایت های شرط بندی

دانلود فیلم ۳۶۵ روز ۲ بدون سانسور دیجی مویز

دانلود فیلم ۳۶۵ روز ۲ بدون سانسور دیجی مویز:

امکان ندارد که از طرفداران فیلم و سینمای خارجی باشد و اسم فیلم ۳۶۵ روز را نشنیده باشید. این فیلم یکی از تولیدات پرسروصدای اخیر محسوب می‌شود.

اگر می‌خواهید درمورد این فیلم بیشتر بدانید و یا اصلا تا حالا اسم این فیلم را نشنیده آید و می‌خواهید درمورد آن بیشتر بدانید، توصیه می‌کنم تا انتهای این مقاله از سایت حضرات نیوز با ما همراه باشید.

ژانر فیلم ۲۳۵ روز چیست؟

این فیلم یکی از تولیدات پرفروش کشور لهستان است. سوالی که ممکن است برای بعضی از کاربران بوجود بیاید این است که: ژانر این فیلم سینمایی چیست؟

این فیلم در ژانر تریلر یا همان هیجانی تولید شده است. البته به‌طور دقیق‌تر ژانر فیلم تریلر اروتیک است که طرفداران خاص خودش را در سراسر دنیا دارد.

عوامل فیلم سینمایی ۳۶۵ روز چه کسانی هستند؟

ابتدا باید بگوییم که این فیلم سینمایی از روی یک رمان به همین اسم و نوشته بلانکا لیپینسکا ساخته شده است. این رمان بلند در سه جلد نوشته شده است.

درمورد عوامل فیلم می‌توانیم به معرفی کارگردان بپردازیم. فیلم ۳۶۵ روز ساخته باربارابیاووراس است البته توماس ماندس هم در ساخت این اثر همکاری داشته است.

در فیلم ۳۶۵ روز نقش‌های اصلی برعهده میکل مورونه و آنا شکلوتسکا است که در قسمت قبلی هم به نقش آفرینی پرداخته اند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم برادران لیلا بدون سانسور تلگرام

میکل مورونه کمیکل مورونه شخصیت مرد و‌نقش اول فیلم‌۳۶۵ روز است که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. درمعرفی کوتاه او باید بگوییم که: میکل مورونه بازیگر بسیار توانمدی است که در این فیلم سینمایی شاهده نقش آفرینی او بوده‌ایم که بسیار هنرمندانه بود.

فیلم 365 روز

بیوگرافی میکل مورونه:

او زاده ملنیانو ایتالیا است. او متولد سوم ماه اکتبر سال ۱۹۹۰ در ایتالیا است. او فرزند چهارم خانواده است. او پدرش را در کودکی از دست داد.

مورونه علاوه بر بازیگری فعالیت‌های دیگری را هم دارد. مورونه یک‌خاننده و مدل مشهور ایتالیایی هم هست.

طلاق میکل مورونه:

این بازیگر فیلم‌ ۳۶۵ روز تجربیات تلخ زیادی از جمله فوت پدر درکودکی و.. را تجربه کرده است. ازجمله تجربه بد دیگری که او داشته است، طلاق است که در سن ۲۸ سالگی مورونه اتفاق افتاده است.

او در سال ۲۰۱۴ زمانی که ۲۴ ساله بود با ربی سعادت که یک طراح لباس لبنانی بود ازدواج کرد. آن‌ها دو‌پسر دارند که نامشان براندو و‌مارکوس است.

اما پس از مدتی توانایی زندگی مشترک را از دست دادند و در سال ۲۰۱۸ طلاق گرفتند. مورونه درمورد این طلاق گفته است که خیلی ناراحت بوده است و دوران افسردگی بدی داشته است.

زبان فیلم ۳۶۵ روز چیست؟

گفتیم که این فیلم ساخته کشور لهستان است و خب هنرپیشه‌های مختلفی ازجمله مایکل مورونه در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. با این حساب شاید این سوال برای شما پیش بیاید که زبان این فیلم سینمایی چیست؟

باید بگوییم که این فیلم سینمایی از فیلم‌های چند زبانه محسوب می‌شود چون در ساخت این فیلم از انواع زبان‌های ایتالیایی، انگلیسی، لهستانی استفاده شده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم برادران لیلا با لینک مستقیم

فروش فیلم ۳۶۵ روز چقدر بوده است؟

گفتیم که این فیلم سینمایی هم نسخه اول و هم نسخه دوم آن موفق عملکرده‌اند. خصوصا نسخه اول آن که با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

درنهایت این فیلم در گیشه حدود ۹/۵ میلیون دلار فروش داشت که رقم فوق العاده‌ای است. همچنین بهتر است بدانید که این فیلم سینمایی از تولیدات نتفلیکس است و از این شکبه پخش شد.

خلاصه داستان فیلم ۳۶۵ روز:

درمورد خلاصه داستان، فیلم ۳۶۵ روز، می‌توانیم بگوییم که: پس از یک دیدار بین خانواده خلافکار توریچلی و دلالان، توریچلی یک زن زیبا را در ساحل تماشا می‌کند. و در همین حین دلالان او و پدرش را می‌کشند.

البته او زنده می‌ماند و چند سال بعد رییس خانواده می‌شود. در این بین آن زن زیبا که با دوست پسر خود با مسافرت آمده.اند روابطش با دوست پسرش را غیر قابل تحمل حس می‌کند.

او به این رابطه خاتمه می‌دهد سپس در همین حین هم ماسیمو که اکنون یک خلافکار و رییس خانواده است او را می‌رباید و از اینجا ماجرا‌های چالش بر انگیز آغاز می‌شود. حتما توصیه می‌کنیم که پیش از تماشای فیلم تیزر آن را مشاهده بفرمایید.

درنهایت فیلم ۳۶۵ روز را می‌توان از جنبه‌های مختلفی بررسی کرد چنان‌که کاربران و منتقدان زیادی انواع نظرات مثبت و منفی را درمورد این فیلم سینمایی ارائه کرده‌اند. امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در باره این فیلم در اختیار شما قرار دهیم. برای دانلود این فیلم می‌توانید به سایت حضرات بت مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ زیر بارون جای تو خالی رضا ملک زاده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا