فیلم و سریال

سینمایی مکس استیل

معرفی سینمایی مکس استیل

سینمایی مکس استیل یکی از فیلم های ترند شده این روزا می باشد که دانلود این فیلم سینمایی در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم با کارگردانی استوارت هندلر در ژانر ابر قهرمانی و اکشن ساخته شده است و جزو پر طرفدار ترین فیلم ها می باشد‌.

اگر قصد دانلود فیلم سینمایی مکس استیل را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سینمایی مکس استیل با کیفیت بالا

 

سینمایی مکس استیل

دانلود سینمایی مکس استیل با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سینمایی مکس استیل با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

مکس مک گراس یو نو جوانی است که علاقه ی زیادی به ابر قهرمان هایی دارد و عاشق آن ها هست و همیشه آرزو داشته تا به یک ابر قهرمان فضایی تبدیل شود و بتواند کار هایی را انجام دهد. در یک روزی به صورت نا گهانی و غیر منتظره با یک بیگانه ای به اسم استیل آشنا می شود و با او در کمتر از چند ساعت دوست می شود و کم کم دوستی آن ها به شکل صمیمی پیش می رود. مکس مک گراس به دوست بیگانه اش از آروز هایش می گوید و می خواهد که به یک ابر قهرمان فضایی تبدیل شود.

 

دوست بیگانه اش یعنی استیل با حرفی که مکس به او گفت بهش جواب مثبتی داد و گفت که اگر می خواهی به یک ابر قهرمان فضایی تبدیل شوی می توانیم باهم این کار را انجام دهیم ابتدا مکس باور نکرد اما بعد از انجام کار هایی مکس به این کار ایمان آورد و‌…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی

 

اگر قصد دانلود فیلم سینمایی مکس استیل را دارید لینک دانلود این فیلم زیبا در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم مکس استیل

 

فیلم مکس استیل در ژانر اکشن و ابر قهرمانی با کارگردانی استوارت هندلر و با نویسندگی کریستوفر یوست ساخته شده است. این فیلم به مدت ۹۲ دقیقه ساخته شده است و در تاریخ ۱۴ اکتبر سال ۲۰۱۶ انتشار یافته است و محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.

 

به صورت خلاصه مکس مک گراس یو جوانی است که علاقه ی زیادی به ابر قهرمان هایی دارد و عاشق آن ها هست و همیشه آرزو داشته تا به یک ابر قهرمان فضایی تبدیل شود و بتواند کار هایی را انجام دهد. در یک روزی به صورت نا گهانی و غیر منتظره با یک بیگانه ای به اسم استیل آشنا می شود و با او در کمتر از چند ساعت دوست می شود و کم کم دوستی آن ها به شکل صمیمی پیش می رود. مکس مک گراس به دوست بیگانه اش از آروز هایش می گوید و می خواهد که به یک ابر قهرمان فضایی تبدیل شود.

 

دوست بیگانه اش یعنی استیل با حرفی که مکس به او گفت بهش جواب مثبتی داد و گفت که اگر می خواهی به یک ابر قهرمان فضایی تبدیل شوی می توانیم باهم این کار را انجام دهیم ابتدا مکس باور نکرد و…

پیج اینستاگرام جاش برنر (بازیگر)

 

جاش برنر بازیگر فیلم سینمایی مکس استیل به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم چشم چران عمارت قسمت 34

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جاش را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام جاش برنر 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم مکس استیل مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سینمایی مکس استیل در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا