فیلم و سریال

دانلود فیلم سرهنگ ثریا

آموزش دانلود فیلم سرهنگ ثریا

دانلود فیلم سرهنگ ثریا با کیفیت عالی در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم سرهنگ ثریا فیلمی ایرانی می باشد که به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج و با تهیه کنندگی جلیل شعبانی ساخته شده است. این فیلم به مدت ۹۰ دقیقه تولید شده است.

اگر قصد دانلود فیلم سرهنگ ثریا را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سرهنگ ثریا با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم سرهنگ ثریا

دانلود فیلم سرهنگ ثریا با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سرهنگ ثریا با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

روزی ثریا و فرزندش در یک خانه ای زندگی می کنند و همه چیز عادی است و هیچ اتفاق خاصی در این روز اتفاق نیفتاده است. بعد از گذشت چندین روز فرزند ثریا مورد هدف گروه تروریستی خطرناکی قرار می گیرد و این گروه تروریستی تمام سعی و تلاش خود را می کند تا فرزند ثریا را اسیر بگیرند و برای هدف هدی بعدی‌ شان مورد استفاده قرار دهند و بالاخره تیم تروریستی موفق می شوند و فرزند ثریا را به اسر در می آورند و ثریا از این موضوع بسیار ناراحت می شود.

 

ثریا تصمیم می گیرد تا علاوه بر پلیس خودش نیز وارد این کار شود و تمام سعی و تلاش خود را بکند تا فرزندش را از دست تیم تروریستی خطرناکی نجات دهد و برای همین کار نیز باید اقداماتی را انجام دهد و ابتدا او وارد محیط پلیسی می شود و با پلیس همکاری های زیادی می کند و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۸

اطلاعاتی درباره فیلم سرهنگ ثریا

 

کارگردانی و نویسندگی این فیلم را لیلی عاج بر عهده دارد و او از بازیگران معروفی همچون شهروز آقایی پور ، دیبا زاهدی ، سلیمه رنگزن ، منیره حسین زاده در فیلمش استفاده کرده است. این فیلم زیبا به مدت ۹۹ دقیقا ساخته شده است.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که در روزی ثریا و فرزندش در یک خانه ای زندگی می کنند و همه چیز عادی است و هیچ اتفاق خاصی در این روز اتفاق نیفتاده است. بعد از گذشت چندین روز فرزند ثریا مورد هدف گروه تروریستی خطرناکی قرار می گیرد و این گروه تروریستی تمام سعی و تلاش خود را می کند تا فرزند ثریا را اسیر بگیرند و برای هدف هدی بعدی‌ شان مورد استفاده قرار دهند و بالاخره تیم تروریستی موفق می شوند و فرزند ثریا را به اسر در می آورند و ثریا از این موضوع بسیار ناراحت می شود.

 

ثریا تصمیم می گیرد تا علاوه بر پلیس خودش نیز وارد این کار شود و تمام سعی و تلاش خود را بکند تا فرزندش را از دست تیم تروریستی خطرناکی نجات دهد و برای همین کار نیز باید اقداماتی را انجام دهد و ابتدا او وارد محیط پلیسی می شود و با پلیس همکاری های زیادی می کند تا و…

 

اگر قصد دانلود فیلم سرهنگ ثریا را دارید لینک دانلود این فیلم دیدنی در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم کریون شکارچی

پیج اینستاگرام شهروز آقایی پور (بازیگر)

 

شهروز آقایی پور بازیگر خوش نقش فیلم سرهنگ سریا به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام شهروز را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام شهروز آقایی پور 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم زیبای سرهنگ ثریا مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سرهنگ ثریا در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا