فیلم و سریال

دانلود فیلم راز دیوار ها

آموزش دانلود فیلم راز دیوار ها

دانلود فیلم راز دیوار ها با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم زیبا در ژانر ماجرا جویی و فانتزی به کارگردانی ژان ییمو ساخته شده است و این فیلم زیبا در روز های اخیر سر و صدا های زیادی را به پا کرده است.

اگر قصد دانلود فیلم راز دیوار ها را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم راز دیوار ها با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم راز دیوار ها

دانلود فیلم راز دیوار ها با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم راز دیوار ها با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

چندین گروه ویژه ای وجود دارد که به عملیات های بسیار سنگینی فرستاده می شوند یعنی اگر عملیاتی باشد که بسیار سخت است این گروه برای این عملیات انتخاب می شوند در یک روزی از روز ها آن ها دوباره برای عملیات بسیار سنگین و سر سختی انتخاب می شوند اما این بار عملیاتی که می خواهند بروند مانند عملیات های قبلی نیست در این عملیات باید با یک موجود مرموز و غول پیکری جنگ بکنند. آن ها برای این کار به کشور چین سفر می کنند و استرس و ترس و هراس وجود آن ها را فرا گرفته است.

 

وقتی وارد چین می شوند و به دیوار بزرگ چین می روند با این موجود مرموز رو به رو می شوند و می بینند که یک موجود بسیار عجیب و ترسناکی است و برای این که بتوانند دیوار بزرگ چین را نجات دهند باید با او جنگ کنند و از او جلوگیری کنند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم culpamia

 

اگر قصد دانلود فیلم راز دیوار ها را دارید لینک دانلود این فیلم دیدنی در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم راز دیوار ها

 

فیلم زیبای راز دیوار ها به کارگردانی ژان ییمو در ژانر فانتزی و ماجراجویی ساخته شده است و جزو پر طرفدار ترین فیلم هایی است که به تازگیا ساخته شده است. این فیلم محصول مشترک کشور چین و ایالات متحده آمریکا می باشد و بازیگر بسیار معروفی همچون مت دیمون ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه چندین گروه های ویژه وجود دارد که به عملیات های بسیار سنگینی فرستاده می شوند یعنی اگر عملیاتی باشد که بسیار سخت است این گروه برای این عملیات انتخاب می شوند در یک روزی از روز ها آن ها دوباره برای عملیات بسیار سنگین و سر سختی انتخاب می شوند اما این بار عملیاتی که می خواهند بروند مانند عملیات های قبلی نیست در این عملیات باید با یک موجود مرموز و غول پیکری جنگ بکنند. آن ها برای این کار به کشور چین سفر می کنند و استرس و ترس و هراس وجود آن ها را فرا گرفته است.

 

وقتی وارد چین می شوند و به دیوار بزرگ چین می روند با این موجود مرموز رو به رو می شوند و می بینند که یک موجود بسیار عجیب و ترسناکی است و برای این که بتوانند دیوار بزرگ چین را نجات دهند باید با او جنگ کنند و..

 

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۲ با زیر نویس فارسی نماشا

اگر قصد دانلود فیلم راز دیوار ها را دارید لینک دانلود این فیلم زیبا در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام مت دیمون (بازیگر)

 

مت دیمون بازیگر فیلم راز دیوار ها به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام مت را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام مت دیمون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم راز دیوار ها مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم راز دیوار ها در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا