فیلم و سریال

دانلود فیلم سینمایی لرد

آموزش دانلود فیلم سینمایی لرد

دانلود فیلم سینمایی لرد با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم لرد فیلمی با تهیه کنندگی و کارگردانی محمد رسول اف ساخته شده است این فیلم محصول کشور ایران می باشد که در سال ۱۳۹۵ به مدت ۱۲۰ دقیقه تولید شده است.

اگر قصد دانلود فیلم سینمایی لرد را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سینمایی لرد با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم سینمایی لرد

دانلود فیلم سینمایی لرد با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سینمایی لرد با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

رضا یکی از مرد های پر تلاش و کوششی است که تمام توان و تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند به یکی از موفق ترین فرد تبدیل شود و برای این کار نیز تصمیم می گیرد تا شهر زیبای خودش را ترک کند و به گیلان برود و در آن جا در یک مزرعه ای شروع به کار و کسب درآمد کند. تقریبا می توان گفت که رضا شب و روزش را برای کار در این مزرعه گذاشته است و می خواهد از طریق این مزرعه بتواند به جاهای خوبی برسد اما متاسفانه در حین کار در مزرعه چندین اتفاق های ناگهان و نا گواری اتفاق می افتد که باعث می شود رضا به درد سر هایی بیفتد.

 

رضا در گیلان در یک منطقه ای بسیار آرام با خانواده اش زندگی می کرد و به دلیل اتفاق هایی که برای مزرعه و او افتاده است مجبور می شود تا اقداماتی را انجام دهد که باعث شود و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال چینی تا پایان ماه قسمت 33

 

اگر قصد دانلود فیلم سینمایی لرد را دارید لینک دانلود این فیلم دیدنی در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم سینمایی لرد

 

فیلم سینمایی لرد با کارگردانی و تهیه کنندگی و نویسندگی محمد رسول اف در ژانر درام ساخته شده است. این فیلم زیبا در واقع در کشور ایران به زبان فارسی و در سال ۱۳۹۵ تولید شده است و بازیگرانی همچون آرش اشاداد ، نسیم ادبی ، سودابه بیضایی ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه رضا یکی از مرد های پر تلاش و کوششی است که تمام توان و تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند به یکی از موفق ترین فرد تبدیل شود و برای این کار نیز تصمیم می گیرد تا شهر زیبای خودش را ترک کند و به گیلان برود و در آن جا در یک مزرعه ای شروع به کار و کسب درآمد کند. تقریبا می توان گفت که رضا شب و روزش را برای کار در این مزرعه گذاشته است و می خواهد از طریق این مزرعه بتواند به جاهای خوبی برسد.

 

اما متاسفانه در حین کار در مزرعه چندین اتفاق های ناگهان و نا گواری اتفاق می افتد که باعث می شود رضا به درد سر هایی بیفتد. رضا در گیلان در یک منطقه ای بسیار آرام با خانواده اش زندگی می کرد و به دلیل اتفاق هایی که برای مزرعه و او افتاده است مجبور می شود و…

پیج اینستاگرام آرش اشاداد (بازیگر)

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور

آرش اشاداد بازیگر فیلم سینمایی لرد به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند‌.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ارش را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام آرش اشاداد 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

حضرات نیوز در این مقاله برای شما درباره فیلم سینمایی لرد مطالبی را ارائه داد که لینک دانلود فیلم سینمایی لرد در ابتدای مقاله وجود دارد و می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا