فیلم و سریال

دانلود فیلم secrets in the walls 2010

آموزش دانلود فیلم secrets in the walls 2010

دانلود فیلم secrets in the walls 2010 با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم زیبا در ژانر درام و ترسناک و هیجان انگیز به کارگردانی کریستوفر لیچ ساخته شده است. این فیلم دیدنی محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم secrets in the walls 2010 را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم secrets in the walls 2010 با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم secrets in the walls 2010

دانلود فیلم secrets in the walls 2010 با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم secrets in the walls 2010 با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

مولی و لیزی دو خواهری هستند که به همراه مادرش ریچل از مرکز شهری به یک خانه ی بسیار قدیمی نقل مکان می کنند و تصمیم گرفته اند تا در آن جا زندگی کنند. وقتی به خانه ی قدیمی نقل مکان می کنند کم کم اتفاق های عجیب و ترسناکی شروع می شود و هر روز یک اتفاقی رخ می دهد. ریچل وقتی متوجه این موضوعات می شود شروع با تحقیق کردن درباره آن می کند و به تاریخچه خانه نگاه می کند و متوجه می شود که خانه در دهه های ۱۹۵۰ متعلق به یک دختر آلمانی ۱۷ ساله ای است که به همراه شوهرش در آن جا زندگی می کرد اما یک دفعه ای نا پدید شده است و هیچ خبری از او دیگر وجود ندارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم آنچه زنان فرانسوی میخواهند بدون سانسور

 

بعد از انجام تحقیقات بسیار زیادی اسکلت دختر ۱۷ ساله را کشف می کنند که داخل دیوار اتاق خواب لیزی با آثار خراش روی چوب تخته شده است و بسیار ترسناک دیده می شود او در حالی که زنده است اما در آن جا قفل شده است و…

 

اگر قصد دانلود فیلم secrets in the walls 2010 را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم secrets in the walls 2010

 

این فیلم زیبا در کشور ایالات متحده آمریکا ساخته شده است که در ژانر ترسناک و درام و هیجان انگیز به کارگردانی کریستوفر لیچ ساخته شده است. در فیلم secrets in the walls 2010 بازیگرانی همچون جری رایان ، کی پانابیکر ، ایان کان ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه مولی و لیزی دو خواهری هستند که به همراه مادرش ریچل از مرکز شهری به یک خانه ی بسیار قدیمی نقل مکان می کنند و تصمیم گرفته اند تا در آن جا زندگی کنند. وقتی به خانه ی قدیمی نقل مکان می کنند.

 

کم کم اتفاق های عجیب و ترسناکی شروع می شود و هر روز یک اتفاقی رخ می دهد. ریچل وقتی متوجه این موضوعات می شود شروع با تحقیق کردن درباره آن می کند و به تاریخچه خانه نگاه می کند و متوجه می شود که خانه در دهه های ۱۹۵۰ متعلق به یک دختر آلمانی ۱۷ ساله ای است که به همراه شوهرش در آن جا زندگی می کرد اما یک دفعه ای نا پدید شده است و هیچ خبری از او دیگر وجود ندارد.

بیشتر مطالعه کنید  سریال چینی تا پایان ماه قسمت 28

 

بعد از انجام تحقیقات بسیار زیادی اسکلت دختر ۱۷ ساله را کشف می کنند که داخل دیوار اتاق خواب لیزی با آثار خراش روی چوب تخته شده است و بسیار ترسناک دیده می شود و…

پیج اینستاگرام جری رایان (بازیگر)

 

جری رایان بازیگر فیلم secrets in the walls 2010 به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جری را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام جری رایان 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

 

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم secrets in the walls 2010023 مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم secrets in the walls 2010 در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا