فیلم و سریال

سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۹

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت 459

سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۹ + کیفیت عالی. سریال سیب ممنوعه یکی از پر طرفدار ترین سریال های ترکیه ای می باشد. این سریال در ژانر درام ، عاشقانه ، کمدی و با کارگردانی اجه اردک کوچ اوغلو ساخته شده است. این سریال دیدنی به مدت ۶ فصل و ۱۷۶ قسمت ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۹ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۹

 

سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۹

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۹ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۹ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

ییلدیز در خانواده ی خیلی فقیری به دنیا می آید و نیاز به کار کردن دارد. او به دنبال روزنامه هایی می گردد تا کاری را پیدا کند که بالاخره توانست کار منشی گری در یکی از بزرگترین شرکت های ترکیه پیدا کند. صاحب این شرکت هالیت می باشد و ییلدیز نیز منشی گری هالیت را می کند. هالیت نیز با کسی به اسم اندر ازدواج کرده بود.

 

به مرور زمان هالیت عاشق ییلدیز می شود اما این موضوع را هنوز ییلدیز نمی داند. هالیت ابتدا این موضوع را با اندر در میان گذاشت که او با این کار موافقت نکرد اما با این حال هالیت احساسات خودش را به ییلدیز گفت و از او درخواست ازدواج کرد. ییلدیز (yildiz) نیز این درخواست را با کمال میل و برای به دست آوردن ثروت قبول کرد و..

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دموکراسی

 

اگر قصد دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۹ را دارید لینک دانلود این سریال را نیز می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال سیب ممنوعه

 

سریال دیدنی سیب ممنوعه به کارگردانی اجه اردک کوچ اوغلو در ژانر کمدی ، درام ، عاشقانه ساخته شده است. این سریال محصول کشور ترکیه می باشد و از طریق شبکه Fox ترکیه به اکران در آمده است. در این سریال بازیگرانی مانند: مراد ایگن ، ادا اجه ، شوال سام ، بیران داملا ییلماز ، سودا ارگینجی و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه ییلدیز در خانواده ای خیلی فقیری به دنیا می آید و نیاز به کار کردن دارد. او به دنبال روزنامه هایی می گردد تا کاری را پیدا کند که بالاخره توانست کار منشی گری در یکی از بزرگترین شرکت های ترکیه پیدا کند. صاحب این شرکت هالیت می باشد و ییلدیز نیز منشی گری هالیت را می کند. هالیت نیز با کسی به اسم اندر ازدواج کرده بود.

 

به مرور زمان هالیت عاشق ییلدیز می شود اما این موضوع را هنوز ییلدیز نمی داند. هالیت ابتدا این موضوع را با اندر در میان گذاشت که او با این کار موافقت نکرد اما با این حال هالیت احساسات خودش را به ییلدیز گفت و از او درخواست ازدواج کرد. ییلدیز (yildiz) نیز این درخواست را با کمال میل و برای به دست آوردن ثروت قبول کرد و…

بیوگرافی مراد ایگن (بازیگر)

 

آقای مراد ایگن در ۲۹ اکتبر سال ۱۹۷۱ در دیار بکر ترکیه به دنیا آمده است او از دوران کودکی علاقه زیادی با بازیگری داشته است که توانست این آرزو اش را بر آورده کند و بازیگر شود.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم قانون شجاعت

 

مراد ایگن ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۵ وقتی که ۳۴ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته در سریال های زیادی بازیگری کند.

 

از محبوب ترین سریال های او می توان به سریال سیب ممنوعه اشاره کرد که لینک دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۹ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام مراد ایگن (بازیگر)

 

اقای مراد ایگن بازیگر سریال ترکیه ای سیب ممنوعه به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام مراد ایگن 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره سریال سیب ممنوعه مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۵۹ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا