فیلم و سریال

دانلود فیلم زنان بدون مردان دوبله فارسی

آموزش دانلود فیلم زنان بدون مردان دوبله فارسی

دانلود فیلم زنان بدون مردان دوبله فارسی + کیفیت عالی. این فیلم زیبا در کشور آلمان ، اتریش ، فرانسه فیلم برداری شده است. فیلم زنان بدون مردان به کارگردانی شیرین نشاط و شجاع آذری ساخته شده است و بازیگرانی همچون پگاه فریدونی ، شبنم طلوعی ، آنا پیروز ، اریکا شهرزاد ، نوید اخوان ، زهرا امیر ابراهیمی و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم زنان بدون مردان دوبله فارسی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم زنان بدون مردان دوبله فارسی

 

دانلود فیلم زنان بدون مردان دوبله فارسی

دانلود فیلم زنان بدون مردان دوبله فارسی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم زنان بدون مردان دوبله فارسی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم زنان بدون مردان

 

داستان این فیلم زیبا و دیدنی از این قراره که ۴ شخصیت اصلی زنی وجود دارد اولی کنشگر سیاسی می باشد که فعالیت های اقتصادی و سیاسی را در جامعه انجام می دهد و شرایط هایی را نشان می دهد دومی یک زنی میان سال که بسیار پولدار و زیبا است او نیز فردی با غرور و پولدار می باشد که فعالیت هایی را در جامعه انجام می دهد.

 

سومی هم یک زنی تن فروشی است که متاسفانه با برقراری رابطه های جنسی با مردان کسب درآمد می کند و در ازای برقراری رابطه جنسی درآمد کسب می کند. چهارمی یک دختری ساده و سنتی است که مانند سایر مردم یک انسان عادی است و به زندگی اش در جامعه ادامه میدهد و..

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم نافرمانی بدون سانسور+

اطلاعاتی درباره فیلم زنان بدون مردان

 

این فیلم به کارگردانی شیرین نشاط و شجاع آذری ساخته شده است. فیلم زنان بدون مردان به مدت ۹۵ دقیقه ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: آنا پیروز ، اریتا شهرزاد ، شبنم طلوعی ، پگاه فریدونی ، نوید اخوان ، زهرا امیر ابراهیمی ، میترا زاهدی ، بیژن دانشمند ، مینا آذریان ، نادر فرمان ، سعید اویسی ، شهر نوش پارسی پور ، عباس بختیاری و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه این فیلم به این صورت است که ۴ شخصیت اصلی زنی وجود دارد اولی کنشگر سیاسی می باشد که فعالیت های اقتصادی و سیاسی را در جامعه انجام می دهد و شرایط هایی را نشان می دهد دومی یک زنی میان سال که بسیار پولدار و زیبا است او نیز فردی با غرور و پولدار می باشد که فعالیت هایی را در جامعه انجام می دهد.

 

سومی هم یک زنی تن فروشی است که متاسفانه با برقراری رابطه های جنسی با مردان کسب درآمد می کند و در ازای برقراری رابطه جنسی درآمد کسب می کند. چهارمی یک دختری ساده و سنتی است که مانند سایر مردم یک انسان عادی است و به زندگی اش در جامعه ادامه میدهد و…

بیوگرافی پگاه فریدونی (بازیگر)

 

پگاه فریدونی در در ۲۵ ژوئن سال ۱۹۸۳ در تهران به دنیا آمده است.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۳ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم تو خاص نیستی

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم زنان بدون مردان اشاره کرد که لینک دانلود فیلم زنان بدون مردان دوبله فارسی در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام پگاه فریدونی (بازیگر)

 

پگاه فریدونی بازیگر فیلم زنان بدون مردان به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام پگاه فریدونی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران عزیز درباره فیلم زنان بدون مردان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم زنان بدون مردان دوبله فارسی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا