فیلم و سریال

دانلود فیلم سونیک ۳

آموزش دانلود فیلم سونیک ۳

دانلود فیلم سونیک ۳ با کیفیت عالی در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم سونیک محصول کشور ایالات متحده آمریکا و ژاپن می باشد و به زبان انگلیسی نیز ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی جف فاولر در ژانر کمدی ، اکشن و ماجراجویی ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم سونیک ۳ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سونیک ۳

 

دانلود فیلم سونیک ۳

دانلود فیلم سونیک ۳ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سونیک ۳ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

ژانر فیلم

 

این فیلم زیبا در ژانر کمدی و اکشن و ماجراجویی ساخته شده است.

طرح داستان

 

در سیاره ای دیگر و دوری سونیک که می تواند با سرعت بسیار بالایی بدود زندگی میکند اما توسط یک قبیله ای از اکیدنا تعقیب می شود و با آن ها مشکل دارد. لانگ کلاو به سونیک خارپشت یک کیسه ای را می دهد که این کیسه می تواند پورتالی را باز کند تا به سیاره های دیگر سفر کند. لانگ کلادو نیز یدونه از این کیسه ها استفاده می کند و پورتالی را باز می کند تا سونیک را به سیاره زمین بفرستد اما خودش قصد دارد که در آن جا بماند و با اکیدنا ها جنگ کند.

 

بعد از گذشت ۱۰ سال سونیک در یک جای بسیار مخفیانه در نزدیکی شهر گرین هیلز زندگی می کند و لذت می برد اما آرزو دارد که دوستانش هم در پیش او باشد و باهم زندگی کننند. در یک شبی سونیک از تنهایی خودش با خودش بیس بال بازی می کرد و وقتی که به یاد دوستانش می افتد ناراحت می شود و او در حین دویدن با سرعت بالا یک پالس الکترو مغناطیسی ایجاد می کند که باعث می شود برق مقدار عظیمی از شمال غربی اقیانوس آرام قطع شود و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم باتلاق شنی

اطلاعاتی درباره فیلم سونیک ۳

 

فیلم سونیک ۳ جزو فیلم هایی با ژانر کمدی و اکشن و ماجراجویی می باشد که در سال ۲۰۲۰ در کشور های ژاپن و ایالات متحده آمریکا به کارگردانی جف فاولر به مدت ۹۹ دقیقه ساخته شده است. بازیگرانی همچون جیم کری ، جیمز مارسدن ایفای نقش کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که در سیاره ای دیگر و دوری سونیک خارپشت که می تواند با سرعت بسیار بالایی بدود زندگی می کند اما توسط یک قبیله ای از اکیدنا تعقیب می شود و با آن ها مشکل دارد. لانگ کلاو به سونیک خارپشت یک کیسه ای را می دهد که این کیسه می تواند پورتالی را باز کند تا به سیاره های دیگر سفر کند. لانگ کلادو نیز یدونه از این کیسه ها استفاده می کند و پورتالی را باز می کند تا سونیک را به سیاره زمین بفرستد اما خودش قصد دارد که در آن جا بماند و با اکیدنا ها جنگ کند.

بعد از گذشت ۱۰ سال سونیک در یک جای بسیار مخفیانه در نزدیکی شهر گرین هیلز زندگی می کند و لذت می برد اما آرزو دارد که دوستانش هم در پیش او باشد و باهم زندگی کننند. در یک شبی سونیک از تنهایی خودش با خودش بیس بال بازی می کرد و وقتی که به یاد دوستانش می افتد ناراحت می شود و….

 

اگر قصد دانلود فیلم سونیک ۳ را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام جیم کری (بازیگر)

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ناپدید شدن دیجی موویز

جیم کری بازیگر فیلم سونیک ۳ به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جیم کری را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام جیم کری 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم سونیک ۳ مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سونیک ۳ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا