فیلم و سریال

دانلود سریال fubarBreakout

آموزش دانلود سریال fubarBreakout

دانلود سریال fubarBreakout + کیفیت عالی. سریال fubarBreakout یکی از بهترین سریال های آمریکایی می باشد که در ژانر اکشن ، ماجرا جویی ، جنایی ، هیجان انگیز و به کارگردانی براندون سلیق ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی همچون لوئیس مندی لور ، بریان کراسی و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال fubarBreakout را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال fubarBreakout

 

دانلود سریال fubarBreakout

دانلود سریال fubarBreakout با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال fubarBreakout با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

دنیل ابتدا در کشور خودش زندگی می کرد که بنا به دلایل و اتفاقاتی او از کشورش به یک کشور دیگری می رود. دنیل در این کشور چندین اشخاص پنهان و مرموز را پا پوش می کند و بعد از گذشت زمانی وقتی که ماموران آن کشور متوجه این موضع می شوند برای دستگیری دنیل به دنبال او می افتند و او را دستگیر می کند و به دادگاه می برند.

 

دادگاه دنیل را ۲۵ سال به زندان محکوم کرد در این حین تری رینولدز برای نجات دنیل به این کشور می آید تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن و قبل از دستگیری دنیل توسط رئیس زندان او را آزاد کند. تری مسیر بسیار سختی را برای خودش انتخاب کرده است اما به هیچ عنوان از مسیرش باز نمی گردد و باید دنیل را آزاد کند که با مشکلات بسیار سر سختی مواجه می شود و با آن ها مقابله می کند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس

 

اگر قصد دانلود سریال fubarBreakout را دارید با لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال fubarBreakout

 

سریال زیبای fubarBreakout یکی از پر طرفدار ترین سریال های خارجی می باشد. این سریال محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد که به کارگردانی براندون سلیق در ژانر اکشن ، ماجرا جویی ، جنایی و هیجان انگیز ساخته شده است. این سریال آمریکایی در سال ۲۰۲۳ تولید شده است و در همین سال نیز از طریق نتفلیکس به نمایش درآمده است‌.

این سریال یک داستان بسیار جالبی دارد و توانسته به خاطر داستان خوبش نیز طرفداران زیادی را جذب کند.

به صورت خلاصه دنیل ابتدا در کشور خودش زندگی می کرد که بنا به دلایل و اتفاقاتی او از کشورش به یک کشور دیگری می رود. دنیل در این کشور چندین اشخاص پنهان و مرموز را پا پوش می کند و بعد از گذشت زمانی وقتی که ماموران آن کشور متوجه این موضع می شوند برای دستگیری دنیل به دنبال او می افتند و او را دستگیر می کند و به دادگاه می برند.

 

دادگاه دنیل را ۲۵ سال به زندان محکوم کرد در این حین تری رینولدز برای نجات دنیل به این کشور می آید تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن و قبل از دستگیری دنیل توسط رئیس زندان او را آزاد کند. تری مسیر بسیار سختی را برای خودش انتخاب کرده است اما به هیچ عنوان از مسیرش باز نمی گردد و باید دنیل را آزاد کند که با مشکلات بسیار سر سختی مواجه می شود و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم kaleidoscope

پیج اینستاگرام لوئیس مندی لور (بازیگر)

 

لوئیس مندی لور به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام لوئیس مندی لور را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام لوئیس مندی لور 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره سریال fubarBreakout مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال fubarBreakout در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا