فیلم و سریال

بازیگران سریال تب و تاب

معرفی بازیگران سریال تب و تاب

بازیگران سریال تب و تاب یکی از با تجربه ترین بازیگران می باشد. در این سریال بازیگران معروفی همچون : حدیث نیکرو ، فرشته سرابندی ، نسرین مرادی ، فهیمه مومنی ، ریحانه رضی ، خیام وقار کاشانی ، افسانه ناصری ، محمود پاک نیت ، عطا عمرانی بازیگری کرده اند.

حدیث نیکرو (بازیگران سریال تب و تاب)

 

خانم حدیث یکی از بازیگران سریال تب و تاب می باشد که او توانسته موفقیت های زیادی را در دوران بازیگری اش کسب کند.

 

حدیث نیکرو در ۱۲ اردیبهشت ماه در سال ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمده است او تحصیلات خود را تا کاردانی امور فرهنگی و لیسانس بازیگری ادامه داد.

 

خانم حدیث ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۷۴ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان نیز توانسته در سریال های زیادی بازیگری کند.

 

او توانسته جایزه بازیگری سوم در ششمین جشنواره سوره در یکی از نمایش هایش در سال ۱۳۷۴ دریافت کند.

فرشته سرابندی (بازیگران سریال تب و تاب)

 

خانم فرشته در ۱۴ مرداد ماه در سال ۱۳۴۹ در شیراز به دنیا آمده است اما زندگی اش را در تهران گذرانده است و از کودکی در تهران بوده است.

 

خانم فرشته سرابندی تحصیلاتش را تا لیسانس کارگردانی ادامه داده است و علاوه بر فعالیت در تلویزیون در سینما و تئاتر نیز فعالیت می کند.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم رقص دختران اکباتان (بهترین کیفیت نسخه اصلی)

 

فرشته سرابندی با داریوش مختاری ازدواج کرده است که ثمره این ازدواج نیز فرزندی به اسم سروش می باشد.

نسرین مرادی (بازیگران سریال تب و تاب)

 

نسرین مرادی در سال ۱۳۵۵ در شهر تبریز به دنیا آمده است و او فارغ التحصیل از طریق لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران است و ابتدا فعالیت اصلی خود را با تئاتر آغاز کرد.

 

خانم نسرین اصالتا ترک زبان است و سابقه کار در ارومیه و تبریز نیز دارد. او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۹۴ وقتی که ۳۹ سال سن داشت آغاز کرد.

 

نسرین مرادی ابتدا در فیلم سینمایی سویوز بازیگری کرد که این فیلم توانست او را برنده جایزه بازیگر نقش اول زن از طریق جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان کند.

 

نسرین مرادی اولین ازدواجش را سال ها پیش انجام داده است که در این ازدواج صاحب فرزند پسری شد اما بعد از مدتی از هم جدا شدند اما در سال ۱۳۹۶ با آقای کامبوزیا ازدواج کرد.

فهیمه مومنی (بازیگران سریال تب و تاب)

 

خانم فهیمه مومنی در ۲۳ آذر ماه در سال ۱۳۶۵ در گیلان به دنیا آمده است او فارغ التحصیل لیسانس از طریق رشته جغرافیا از دانشگاه پیام نور بندر انزلی می باشد.

 

فهیمه مومنی ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۷۹ وقتی که ۱۴ سال سن داشت با نمایش راحیل و به کارگردانی زینب شعبانی آغاز کرده است.

 

به گفته خود فهیمه او به غیر از بازیگری علاقه شدیدی به شعر سرایی و سرودن شعر دارد و اگر بازیگر نمی شد در رشته تحصیلی خود ادامه می داد و ژئو گراف می شد.

بیشتر مطالعه کنید  سینمایی طوفان ناگهانی

 

خانم فهیمه مومنی چندین سال پیش با آقای مهرزاد فکری ازدواج کرده است و او نیز تجربه های زیادی را در بازیگری دارد.

ریحانه رضی (بازیگران سریال تب و تاب)

 

خانم ریحانه رضی در ۲۲ خرداد ماه در سال ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است او تحصیلاتش را از طریق رشته بازیگری ادامه داده است.

 

او ابتدا فعالیتش را از تئاتر آغاز کرده است. ریحانه رضی تا به الان هیچ ازدواجی نکرده است و علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت می کند و در عرصه مدلینگ نیز یکی از بهترین ها می باشد

 

حضرات نیوز

سایت شرط بندی معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا