فیلم و سریال

سریال گلهای خونی قسمت ۹۲ با زیر نویس فارسی نماشا

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۲ با زیر نویس فارسی نماشا

سریال گلهای خونی قسمت ۹۲ با زیر نویس فارسی نماشا + کیفیت عالی. سریال گلهای خونی یکی از پر طرفدار ترین سریال های ترکیه ای می باشد که با ژانر درام و عاشقانه و با کارگردانی عمر بایکول ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۲ با زیر نویس فارسی نماشا را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۲ با زیر نویس فارسی نماشا

 

سریال گلهای خونی قسمت ۹۲ با زیر نویس فارسی نماشا

سریال گلهای خونی قسمت ۹۲ با زیر نویس فارسی نماشا با کیفیت ۳۶۰ دانلود
سریال گلهای خونی قسمت ۹۲ با زیر نویس فارسی نماشا با کیفیت ۷۲۰ دانلود

سریال گلهای خونی به کارگردانی چه کسی ساخته شده است؟

 

این سریال محبوب با کارگردانی عمر بایکول ساخته شده است. و سریال گلهای خونی محصول کشور ترکیه می شود و از طریق kanal 7 به نمایش درآمده است.

 

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۲ با زیر نویس فارسی نماشا را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

خلاصه داستان

 

دیلان و باران دو شخصیت اصلی این سریال محبوب برای پایان دادن به دشمنی در بین دو خانواده باهم مجبور به ازدواج می شوند. با وجود این که هم خانواده دیلان و هم خانواده باران مخالف ازدواجشان بودند به یک دیگر ازدواج کردند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

 

مادر باران در یک حمله ی وحشتناکی از سوی خانواده دیلان به قتل رسانده شد و بعد از این اتفاق وقتی که خانواده باران متوجه این موضوع می شوند آتش انتقام در وجود آن ها شعله ور می شود و خواستار انتقام از خانواده دیلان می شوند.

 

باران نیز یکی از اشخاصی بود که خواستار انتقام بود اما به مرور زمان متوجه شد که آتش انتقام بر او آسیب می زند و بعد هو خواستار به پایان رساندن دشمنی بین دو خانواده شد.

 

باران نیز برای این که بتواند دشمنی بین دو خانواده را به پایان برساند با دیلان ازدواج می کند اما این ازدواج مجبوری است و با تنش و دعوا همرا است. از یک طرف دیگر عموی باران به ثروت باران چشم دوخته و می خواهد هر طوری که شده به ثروت خانوادگی باران دست پیدا کند.

 

عموی باران از او یک راز وحشتناکی را پنهان می کند در حقیقت عموی باران فردی است که در پشت پرده ماجرای قتل مادر باران به او می رسد اما او به دنبال ثروت خانوادگی باران است و برای به دست آوردن آن دست به هر کاری می زند. رابطه بین باران و دیلان پر از دعوا و تنش است و…

بیوگرافی هالیل اوزون

 

هالیل اوزون متولد دهه هفتادی در کشور ترکیه می باشد و او یکی از موفق ترین بازیگران ترکیه ای می باشد.

 

هالیل ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در دوران نو جوانی آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیاد و ترندی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال چینی تا پایان ماه قسمت 33

 

از معروف ترین سریال های او می توان به سریال گلهای خونی اشاره کرد که لینک دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۲ با زیر نویس فارسی نماشا در ابتدای مقاله وجود دارد.

 

متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره ازدواج و رابطه های هالیل در دستمان نیست.

پیج اینستاگرام هالیل اوزون

 

هالیل اوزون به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم و سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام هالیل اوزون را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام هالیل اوزون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال گلهای خونی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۲ با زیر نویس فارسی نماشا در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا