فیلم و سریال

سریال اسارت قسمت ۱۰۱

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۱

سریال اسارت قسمت ۱۰۱ + کیفیت بالا. سریال اسارت یکی از پر طرفدار ترین سریال های خارجی می باشد که با ژانر درام ، مرموز و جنایی و به کارگردانی بن چانان ساخته شده است. در این سریال بازیگران معروفی همچون کلوم ترنر ، هالیدی گرینجر و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۱ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۱

 

سریال اسارت قسمت ۱۰۱

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۱ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۱ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم کسی به اسم شاون امری وجود دارد که شاون سرباز سابق نیرو های ویژه کشور بریتانیا می باشد او در افغانستان به اسارت گرفته شده بود که بعد از مدتی تبرئه شد و به لندن برگشت. اما بعد از گذشت زمانی نا خواسته به ماجرایی مشکوک می شود و متوجه می شود که هانا رابرتز وکیل و مشاور شاون به قتل رسانده شده است و همه دلیل ها مبنی بر قتل هانا به شاون بر می‌ گردد.

 

اما شاون ادعا دارد که هیچ نقشی در به قتل رساندن هانا نداشته است و هانا را به قتل نرسانده. شاون با کمک کارآگاهی سعی می کند تا فاتل اصلی هانا را پیدا کنند و…

 

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۱ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  سریال خواهران و برادران قسمت 205

توضیحاتی درباره سریال اسارت

 

سریال اسارت با کارگردانی بن چانان و با ژانر مرموز ، جنایی و درام ساخته شده است. این سریال به مدت ۶۰ دقیقه ساخته شده و از طریق شبکه بی بی سی وان به نمایش درآمده است. در این سریال محبوب بازیگرانی مانند: کلوم ترنر ، بن مایلز ، لارا هادوک ، هالیدی گرینجر ، بری وارد ، رالف اینستون و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه در این فیلم کسی به اسم شاون امری وجود دارد که شاون امری سرباز سابق نیرو های ویژه کشور بریتانیا می باشد او در افغانستان به اسارت گرفته شده بود که بعد از مدتی تبرئه شد و به لندن برگشت. اما بعد از گذشت زمانی نا خواسته به ماجرایی مشکوک می شود و متوجه می شود که هانا رابرتز وکیل و مشاور شاون به قتل رسانده شده است و همه دلیل ها مبنی بر قتل هانا به شاون بر می‌ گردد.

 

اما شاون ادعا دارد که هیچ نقشی در به قتل رساندن هانا نداشته است و هانا را به قتل نرسانده. شاون با کمک کارآگاهی سعی می کند تا فاتل اصلی هانا را پیدا کنند و…

بیوگرافی کلوم ترنر

 

کلوم ترنر در ۱۵ فوریه در سال ۱۹۹۰ در لندن بریتانیا به دنیا آمده است.

 

آقای کلوم ترنر ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۱۰ آغاز کرده است و از ان موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

 

از محبوب ترین سریال های کلوم ترنر می توان به سریال اسارت اشاره کرد که لینک دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۱ در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  سریال دادزن

پیج اینستاگرام کلوم ترنر

 

کلوم ترنر به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم و سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام کلوم ترنر را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام کلوم ترنر 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال اسارت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۱ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا