فیلم و سریال

فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴

فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ + کیفیت بالا. این فیلم یکی از زیبا ترین فیلم های ترکیه ای می باشد که به کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است. سرکان بیرینجی از بازیگران معروف و جوانی در فیلمش استفاده کرده است و این موضوع باعث شده است تا تبدیل به یکی از محبوب ترین فیلم های ترکیه ای شود.

اگر قصد دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴

 

فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

۴ خواهر برادرانی به اسم های قدیر ، امل ، آسیه ، عمر وجود دارند که آن ها در یک خانواده ای خوشبخت و شاد هستند اما متاسفانه والدینشان را در یک حادثه بسیار نا گواری از دست می دهند و ۲ خواهر و ۲ برادر تنها می مانند و هیچ کسی را برای نگه داری از آن ها ندارند. آن ها تصمیم می گیرند کار کنند تا بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند و به راحتی زندگی کنند.

 

ابتدا آن ها خانه ای را اجاره می کنند و در کنار این که به مدرسه هم می روند کار هم می کنند و خرج و مخارجشان را در می‌آورند. بعد از گذشت مدتی کم کم چندین اتفاق هایی رخ می دهد که درباره مرگ پدر و مادرشان است و راز هایی درباره این موضوع آشکار می شود و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال manhunt

 

اگر قصد دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم زیبای خواهران و برادران

 

این فیلم به کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است. فیلم خواهران و برادران محصول کشور ترکیه می باشد و از طریق شبکه آ تی وی به اکران درآمده است.

 

به صورت خلاصه ۴ خواهر برادرانی به اسم های قدیر ، امل ، آسیه ، عمر وجود دارند که آن ها در یک خانواده ای خوشبخت و شاد هستند اما متاسفانه والدینشان را در یک حادثه بسیار نا گواری از دست می دهند و ۲ خواهر و ۲ برادر تنها می مانند و هیچ کسی را برای نگه داری از آن ها ندارند. آن ها تصمیم می گیرند کار کنند تا بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند و به راحتی زندگی کنند.

 

ابتدا آن ها خانه ای را اجاره می کنند و در کنار این که به مدرسه هم می روند کار هم می کنند و خرج و مخارجشان را در می‌آورند. بعد از گذشت مدتی کم کم چندین اتفاق هایی رخ می دهد که درباره مرگ پدر و مادرشان است و راز هایی درباره این موضوع آشکار می شود و..

بیوگرافی آهو یاغتو (بازیگر)

 

آهو یاغتو در ۱۱ ژوئیه در سال ۱۹۷۸ در ازمیر ترکیه به دنیا آمده است. او در سال ۲۰۱۲ با جم ییلماز ازدواج کرد اما متاسفانه در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند.

 

آهو یاغتو ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی در سال ۲۰۰۱ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم لاو گاسپار نوئه

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم خواهران و برادران اشاره کرد که لینک دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ در ابتدای مقاله وجود دارد.

 

پیج اینستاگرام آهو یاغتو (بازیگر)

 

آهو یاغتو بازیگر فیلم خواهران و برادران به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام آهو یاغتو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران گرامی درباره فیلم خواهران و برادران مطالبی را ارائه دادیم که لینک فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا