فیلم و سریال

سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۵

دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت 35

سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۵ + کیفیت عالی. این سریال محصول کشور چین می باشد که با ژانر فانتزی ، ووشیا و با کارگردانی Kuk Kok Leung ساخته شده است. در این سریال محبوب بازیگرانی همچون دنگ وی ، سان ژن نی ، چن دو لینگ ، لو یونشی و‌… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۵ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۵

 

سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۵

دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۵ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۵ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان سریال تا پایان ماه

 

در این فیلم بسیار معروف در دورانی که همه شیاطین قدرت خیلی زیادی را به دست گرفته بود و به همه افراد های فانی و جاودان سلطه گری می کردند بعد از گذشت مدتی جاودانگان ارشد تصمیم گرفتند تا یک شخصی را به گذشته بفرستند تا بتوانند رئیس و یا بنیان گذار شیاطین را پیدا کند و او را از بین ببرد. کسی به اسم لی سو سو این ماموریت سخت را قبول کرد.

 

و او را به گذشته فرستادند تا بنیان گذار شیاطین ها را از بین ببرد اما وقتی که به گذشته سفر کرد با حقایقی رو به رو می شود و با مشکلات سر سختی جنگ می کند تا بتواند شیاطین را از بین ببرد و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the wonder 2022 بدون سانسور

توضیحاتی درباره سریال تا پایان ماه

 

این سریال محبوب با کارگردانی Kuk Kok Leung و با ژانر ووشیا و فانتزی و عاشقانه ساخته شده است. این سریال محصول کشور چین می باشد و به زبان چینی ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی مانند : لو یونشی ، سان ژن نی ، هان کی لونا ، دنگ وی ، چن دو لینگ و‌‌‌… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این صورت است که در دورانی که همه شیاطین قدرت خیلی زیادی را به دست گرفته بود و به همه افراد های فانی و جاودان سلطه گری می کردند بعد از گذشت مدتی جاودانگان ارشد تصمیم گرفتند تا یک شخصی را به گذشته بفرستند تا بتوانند رئیس و یا بنیان گذار شیاطین را پیدا کند و او را از بین ببرد. کسی به اسم لی سو سو این ماموریت سخت را قبول کرد.

 

و او را به گذشته فرستادند تا بنیان گذار شیاطین ها را از بین ببرد اما وقتی که به گذشته سفر کرد با حقایقی رو به رو می شود و با مشکلات سر سختی جنگ می کند تا بتواند شیاطین را از بین ببرد و….

 

اگر قصد دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۵ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیوگرافی لو یونشی

 

آقای لو یونشی در ۲۸ ژوئیه در سال ۱۹۸۸ در چنگدو چین به دنیا آمده است و او تحصیل کرده از طریق رشته آکادمی تئاتر شانگهای می باشد.

 

لو یونشی نماینده رسمی و قانونی لو یونشی استودیو می باشد و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۱۰ میلادی وقتی که ۲۲ سال سن داشت آغاز کرد و توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم پلژر

 

از محبوب ترین سریال های او می‌ توان به سریال چینی تا پایان ماه اشاره کرد که لینک دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۵ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام لو یونشی

 

آقای لو یونشی به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم و سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام لو یونشی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام لو یونشی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال چینی تا پایان ماه مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۵ نماشا در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا