فیلم و سریال

دانلود سریال جونگ میونگ

آموزش دانلود سریال جونگ میونگ

دانلود سریال جونگ میونگ با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. سریال جونگ میونگ در ژانر سیاسی و تاریخی و عاشقانه به کارگردانی چویی جونگ گیو و کیم سانگ هو و با نویسندگی کیم هی یئونگ ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال جونگ میونگ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال جونگ میونگ با کیفیت بالا

 

دانلود سریال جونگ میونگ

دانلود سریال جونگ میونگ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال جونگ میونگ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

جونگ میونگ دختری ۷ ساله هست که یکی از فرزندان ملکه و امپراطور بزرگ است که در یک کشوری به اسم چوسان زندگی می کند. بعد از گذشت چندین دهه این دختر معصوم شاهد تغییرات سیاسی و نظامی کشورش می شود و در تمام لحظات این سال ها با وجود خطرات زیادی تلاش می کند تا کشور خد را از اختلافات داخلی به وجود آمده نجات دهد. اما متاسفانه او در این راه بسیار خوب برادر کوچک و پدر خود را از دست داد و مجبور شد تا به یک کشور دیگری فرار کند. در این کشور او سختی های بسیار زیادی را کشید.

 

و حتی مجبور شد به عنوان کارگر در یک معدنی سخت کار کند اما بعد از گذشت سال ها به کشور خودش باز می گردد و با برادر هدی ناتنی خود که یکی بعد از دیگری بر تخت امپراطوری نشسته بودند همکاری می کند تا دوباره بتواند کشورش را به یک کشور قدرتمندی تبدیل کند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم secrets in the walls 2010

 

اگر قصد دانلود سریال جونگ میونگ را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره سریال جونگ میونگ

 

این فیلم محصول کشور کره جنوبی می باشد که به کارگردانی کیم سانگ هو و چویی جونگ گیو در ژانر عاشقانه ، تاریخی و سیاسی ساخته شده است. و بازیگرانی مانند: چا سونگ وون ، کیم جه وون ، سئو کانگ جون ، هان جو وان ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه جونگ میونگ دختری ۷ ساله هست که یکی از فرزندان ملکه و امپراطور بزرگ است که در یک کشوری به اسم چوسان زندگی می کند. بعد از گذشت چندین دهه این دختر معصوم شاهد تغییرات سیاسی و نظامی کشورش می شود و در تمام لحظات این سال ها با وجود خطرات زیادی تلاش می کند تا کشور خد را از اختلافات داخلی به وجود آمده نجات دهد. اما متاسفانه او در این راه بسیار خوب برادر کوچک و پدر خود را از دست داد و مجبور شد تا به یک کشور دیگری فرار کند. در این کشور او سختی های بسیار زیادی را کشید.

 

و حتی مجبور شد به عنوان کارگر در یک معدنی سخت کار کند اما بعد از گذشت سال ها به کشور خودش باز می گردد و با برادر هدی ناتنی خود که یکی بعد از دیگری بر تخت امپراطوری نشسته بودند همکاری می کند تا دوباره بتواند کشورش را به یک کشور قدرتمندیی تبدیل کند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم پنهان 2015

پیج اینستاگرام چا سونگ وون (بازیگر)

 

چا سونگ وون بازیگر سریال جونگ میونگ به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام چا سونگ را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام چا سونگ وون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره سریال جونگ میونگ مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال جونگ میونگ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا