فیلم و سریال

دانلود فیلم مرده شریر برمیخیزد

آموزش دانلود فیلم مرده شریر برمیخیزد

دانلود فیلم مرده شریر برمیخیزد + کیفیت عالی. این فیلم با ژانر ترسناک و با کارگردانی لی کرونین ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی به مدت ۱۲۰ دقیقه ساخته و به اکران درآمده است و بازیگرانی همچون الیسا سادر لند ، گابریل اکولس ، مور گانا دیویس و‌… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم مرده شریر برمیخیزد را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم مرده شریر برمیخیزد

 

دانلود فیلم مرده شریر برمیخیزد

دانلود فیلم مرده شریر برمیخیزد با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم مرده شریر برمیخیزد با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم مرده شریر بر میخیزد

 

کسی به اسم بث در این فیلم وجود دارد که بث در هنگام برگشتن از کارش به دیدار خواهرش یعنی الی می رود. الی به تنهایی ۳ بچه را در یک آپارتمانی کوچک در شهر لس آنجلس بزرگ می کند. وقتی که بث دوباره به دیدار الی می رود کتابی اسرار آمیز در ساختمان او پیدا می کند و این موضوع باعث می شود تا شیاطین های گوشت خوار پیدا شوند.

 

بعد از پیدایش شیاطین خطرناک گوشت خوار کابوس در زندگی الی و بث شروع می شود و با مشکلات بسیار خطرناک و زیادی رو به رو می شوند و برای نجات از شیاطین گوشت خوار جنگ می کنند و خیلی چیز ها را از دست می دهند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم geostrom2017

بازیگران فیلم مرده شریر بر میخیزد

 

در این فیلم بازیگرانی همچون الیسا سادر لند ، مور گانا دیویس ، لیلی سالیوان ، گابریل اکولس ، نل فیشر ، میا چالیس ، تای وانو ، جیدن دنیلز و… بازیگری کرده اند.

اطلاعاتی درباره فیلم مرده شریر بر میخیزد

 

فیلم مرده شریر بر میخیزد یکی از ترسناک ترین فیلم های خارجی می باشد که با ژانر جنایی و ترسناک و با کارگردانی لی کرونین ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: الیسا سادر لند ، مور گانا دیویس ، لیلی سالیوان ، گابریل اکولس ، نل فیشر ، میا چالیس ، تای وانو ، جیدن دنیلز و… بازیگری کرده اند.

 

به‌ صورت‌ خلاصه کسی به اسم بث وجود دارد که بث در هنگام برگشتن از کارش به دیدار خواهرش یعنی الی می رود. الی به تنهایی ۳ بچه را در یک آپارتمانی کوچک در شهر لس آنجلس بزرگ می کند. وقتی که بث دوباره به دیدار الی می رود کتابی اسرار آمیز در ساختمان او پیدا می کند و این موضوع باعث می شود تا شیاطین های گوشت خوار پیدا شوند.

 

بعد از پیدایش شیاطین خطرناک گوشت خوار کابوس در زندگی الی و بث شروع می شود و با مشکلات بسیار خطرناک و زیادی رو به رو می شوند و برای نجات از شیاطین گوشت خوار جنگ می کنند و خیلی چیز ها را از دست می دهند و…

بیوگرافی مور گانا دیویس

 

مور گانا دیویس در ۲۷ نوامبر در سال ۲۰۰۱ در کشور استرالیا به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در دوران نو جوانی آغاز کرده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال پوست شیر فصل 3 قسمت 7

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم مرده شریر بر میخیزد اشاره کرد که لینک دانلود فیلم مرده شریر برمیخیزد در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام مور گانا دیویس

 

مور گانا دیویس به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام مور گانا دیویس را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام مور گانا دیویس 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم مرده شریر بر میخیزد و بازیگران ان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم مرده شریر برمیخیزد در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا