فیلم و سریال

دانلود فیلم geostrom2017

آموزش دانلود فیلم geostrom2017

دانلود فیلم geostrom2017 با کیفیت بالایی در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم زیبا در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی دین دولین ساخته شده است و جزو محبوب ترین فیلم های خارجی می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم geostrom2017 را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم geostrom2017 با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم geostrom2017

دانلود فیلم geostrom2017 با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم geostrom2017 با کیفیت ۷۲۰ دانلود

بازیگران

 

بازیگرانی مانند: جرارد باتلر ، جیم استرجس ، ابی کورنیش ، الکساندرا ماریا لارا ، دانیل وو ، اوگینو دربز ، اد هریس ایفای نقش کرده اند.

 

اگر قصد دانلود فیلم geostrom2017 را دارید لینک دانلود این فیلم دیدنی در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

طراح داستان

 

هر روز دنیا در حال پیشرفت فوق العاده ای است و به صورت تعداد زیادی شبکه های ماهواره ای طراحی شده است که می تواند آب و هوای کره زمین را کنترل کنند و هر زمانی که بخواهند می توانند از طریق این ماهواره آب و هوا را کنترل کنند. در یک روز عادی چندین اتفاق نا گواری می افتد که باعث تعجب و هراس مردم می شوند و بعد از چندین دقایقی متوجه می شوند که ماهواره های ساخته شده برای کنترل آب و هوا به کره زمین حمله کرده اند و کم کم در حال آسیب زدن به انسان ها و نابود کردن کره زمین هستند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال تب و تاب

 

انسان ها وقتی متوجه این موضوع می شوند ترس و هراس زندگی آن ها را فرا می گیرد و برای این که با این همه ماهواره مقابله کنند اقدامات و کار هایی را انجام می دهند اما آن ها انقدر قدرتمند هستند و…

توضیحات

 

این فیلم زیبا در ژانر اکشن و علمی و تخیلی در سال ۲۰۱۷ تولید شده است و کارگردان این فیلم دیدنی بر عهده دین دولین می باشد و به مدت ۱۰۹ دقیقه ساخته شده است. دین دولین از بازیگران با تجربه ای همچون ابی کورنیش ، الکساندرا ماریا لارا ، دانیل وو در فیلمش استفاده کرده است.

 

خلاصه داستان به این شکل است که هر روزی جهان در حال پیشرفت است و به صورت تعداد زیادی شبکه های ماهواره ای طراحی شده است که می تواند آب و هوای کره زمین را کنترل کنند و هر زمانی که بخواهند می توانند از طریق این ماهواره آب و هوا را کنترل کنند. در یک روز عادی چندین اتفاق نا گواری می افتد که باعث تعجب و هراس مردم می شوند.

 

و بعد از چندین دقایقی متوجه می شوند که ماهواره های ساخته شده برای کنترل آب و هوا به کره زمین حمله کرده اند و کم کم در حال آسیب زدن به انسان ها و نابود کردن کره زمین هستند. انسان ها وقتی متوجه این موضوع می شوند ترس و هراس زندگی آن ها را فرا می گیرد و برای این که با این همه ماهواره مقابله کنند اقدامات و کار هایی را انجام می دهند اما آن ها انقدر قدرتمند هستند که در مقابل اقدامات انسان ها تسلیم نمی شوند و در حال نابود کردن کره زمین هستند که و..

بیشتر مطالعه کنید  سریال دیپلمه ها

پیج اینستاگرام ابی کورنیش (بازیگر)

 

ابی کورنیش بازیگر خوش نقش به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ابی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام ابی کورنیش 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم دیدنی geostorm مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم geostrom2017 در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا