فیلم و سریال

دانلود سریال پوست شیر فصل ۳ قسمت ۷

آموزش دانلود سریال پوست شیر فصل 3 قسمت 7

دانلود سریال پوست شیر فصل ۳ قسمت ۷ + کیفیت بالا. سریال پوست شیر یکی از بهترین سریال های ایرانی می باشد که با ژانر درام ، جنایی ، اجتماعی و معمایی در سال ۱۴۰۱ از طریق فیلم نت به نمایش درآمد. این سریال با کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال پوست شیر فصل ۳ قسمت ۷ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال پوست شیر فصل ۳ قسمت ۷

 

دانلود سریال پوست شیر فصل ۳ قسمت ۷

دانلود سریال پوست شیر فصل ۳ قسمت ۷ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال پوست شیر فصل ۳ قسمت ۷ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان سریال پوست شیر

 

در این فیلم شخصی به اسم نعیم وجود دارد که او بعد از ۱۵ سال از زندان آزاد می شود و به دیدار دخترش می رود اما دخترش هم در هنگام سفر به شمال در آن جا ربوده شده بود و وقتی که نعیم از این موضوع با خبر شد بسیار عصبانی و ناراحت شد اما چاره ای جز صبر نداشت. بعد از گذشت مدتی شخصی که از دختر نعیم وسایلی را دزدیده بود پیدا نشد و نعیم نیز از تلاش پلیس نا راضی بود.

بنابراین او مجبور می شود یک گروهی با دوستانش تشکیل دهد تا بتواند عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند و در حال انجام این کار با مشکلات زیادی مواجه می شود و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلغ

اگر قصد دانلود سریال پوست شیر فصل ۳ قسمت ۷ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال پوست شیر

 

سریال پوست شیر با ژانر اجتماعی ، درام ، معمایی و جنایی و به کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده است و از طریق فیلم نت در سال ۱۴۰۱ به اکران در آمد. در این فیلم بازیگرانی مانند : شهاب حسینی ، علیرضا کمالی ، پردیس احمدیه ، مهرداد صدیقیان ، پانته آ بهرام ، هادی حجازی فر ، ژیلا شاهی ، رضا بای ، آناهیتا افشار ، بابک کریمی ، کامران تفتی و… بازیگری کرده اند و محصول کشور ایران می باشد.

به صورت خلاصه شخصیتی به اسم نعیم وجود دارد که او بعد از ۱۵ سال از زندان آزاد می شود و به دیدار دخترش می رود اما دخترش هم در هنگام سفر به شمال در آن جا ربوده شده بود و وقتی که نعیم از این موضوع با خبر شد بسیار عصبانی و ناراحت شد اما چاره ای جز صبر نداشت. بعد از گذشت مدتی شخصی که از دختر نعیم وسایلی را دزدیده بود پیدا نشد و نعیم نیز از تلاش پلیس نا راضی بود.

بنابراین او مجبور می شود یک گروهی با دوستانش تشکیل دهد تا بتواند عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند و در حال انجام این کار با مشکلات زیادی مواجه می شود و…

بیوگرافی پردیس احمدیه

 

خانم پردیس احمدیه در ۸ تیر ماه در سال ۱۳۷۱ در شهر تهران به دنیا آمده است. او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم ها و سریال های زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم آواتار

از معروف ترین سریال های او می توان به سریال پوست شیر اشاره کرد که لینک دانلود سریال پوست شیر فصل ۳ قسمت ۷ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام پردیس احمدیه

 

پردیس احمدیه به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام پردیس احمدیه را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام پردیس احمدیه 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال پوست شیر و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود سریال پوست شیر فصل ۳ قسمت ۷ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا