فیلم و سریال

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰

آموزش دانلود فیلم سریع و خشن 10

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ + کیفیت عالی. این فیلم طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از بهترین فیلم های خارجی است که با ژانر اکشن و با کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است و بازیگرانی همچون جان سینا ، پل واکر ، میشل رودریگز ، لوداکریس و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰

 

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم سریع و خشن ۱۰

 

در این فیلم کسی به اسم دومینیک تورتو وجود دارد که او در قسمت های قبل در این فیلم پدر سایفر را کشته بود و سایفر نیز بالاخره در این قسمت می خواهد از تورتو انتقام پدرش را بگیرد. دومینیک تورتو نگران گروه و خانواده اش است و باید از آن ها در برابر سایفر محافظت کند و بجنگد. سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی هرنان ریس متحد می شود.

 

و آماده می شود تا از دومینیک تورتو انتقام بگیرد اما با مشکلات سختی روبه رو می شود و…

بازیگران فیلم سریع و خشن ۱۰

 

در این فیلم محبوب بازیگرانی مانند: وین دیزل ، تایرس گیبسون ، میشل رودریگز ، کریس بریجز ، جوردانا بروستر ، ناتالی امانوئل ، سونگ کانگ ، مایکل روکر ، شارلیز ترون ، کاردی بی ، جیسون استاتهام ، الن ریچسون ، دانیلا ملچیور ، جان سینا ، اسکات ایستود ، هلن میرن و… بازیگری کرده اند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم این سیب هم برای تو

اطلاعاتی درباره فیلم سریع و خشن ۱۰

 

فیلم سریع و خشن ۱۰ به کارگردانی لویی لتریر و با ژانر اکشن با هزینه ۳۴۰ میلیون دلاری ساخته شده است و در ۱۹ مه سال ۲۰۲۳ به نمایش درآمده است. بازیگران معروفی همچون : وین دیزل ، جان سینا ، میشل رودریگز ، لوداکریس ، پل واکر ، ناتالی امانوئل ، جور دانا بروستر ، سانگ کانگ ، الن ریچسون و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه کسی به اسم دومینیک تورتو وجود دارد که او در قسمت های قبل در این فیلم پدر سایفر را کشته بود و سایفر نیز بالاخره در این قسمت می خواهد از تورتو انتقام پدرش را بگیرد. دومینیک تورتو نگران گروه و خانواده اش است و باید از آن ها در برابر سایفر محافظت کند و بجنگد. سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی هرنان ریس متحد می شود.

 

و آماده می شود تا از دومینیک تورتو انتقام بگیرد اما با مشکلات سختی روبه رو می شود و…

بیوگرافی جان سینا

 

جان سینا در ۲۳ آوریل در سال ۱۹۷۷ در کشور آمریکا به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۹ آغاز کرده است.

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم سریع و خشن ۱۰ اشاره کرد که لینک دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام جان سینا

 

جان سینا به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۵۷

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جان سینا را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام جان سینا 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم سریع و خشن ۱۰ و بازیگران ان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا