فیلم و سریال

دانلود فیلم nacho

آموزش دانلود فیلم nacho

دانلود فیلم nacho + کیفیت بالا. فیلم ناچو یکی از بهترین فیلم های خارجی می باشد. این فیلم با ژانر کمدی و با کارگردانی جرد هس ساخته شده است در این فیلم بازیگرانی همچون جک بلک ، تروی جنتیله ، آنا د لا رگه را ، هکتور جیمنز ، پتر استور ماره ، کارلا جیمنز ، ریچارد مونتویا و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم nacho را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم nacho

 

دانلود فیلم nacho

دانلود فیلم nacho با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم nacho با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم ناچو

 

در این فیلم آشپز صومعه ای به اسم ناچو وجود دارد که او چندین سال عمر خود را صرف آشپزی کرده است و وقتی غذا درست می کرد غذا ها را به کودکان یتیم می داد. بعد از گذشت مدتی راجبه ای به صومعه وارد می شود که این راحبه مورد توجه ناچو قرار می گیرد او با خودش فکر می کند و تصمیم می گیرد

 

تا برای جلب توجه او و برای به دست آوردن پول زیاد و بیشتر برای کودکان یتیم وارد مسابقات کشتی کج می شود و در این مسابقات مشکلات و اتفاقاتی رخ می دهد و…

 

اگر قصد دانلود فیلم nacho را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحاتی درباره فیلم ناچو

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم آنچه زنان فرانسوی میخواهند بدون سانسور

فیلم ناچو با کارگردانی جرد هس و با ژانر کمدی و به مدت ۹۲ دقیقه ساخته و در تاریخ ۱۶ ژوئن سال ۲۰۰۶ به نمایش درآمد. این فیلم با هزینه ۳۵ میلیون دلار ساخته شده و محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی و اسپانیایی ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند : جک بلک ، تروی جنتیله ، آنا د لا رگه را ، کارلا جیمنز ، هکتور جیمنز ، ریچارد مونتویا ، سزا گونزالس ، دونالد چمبرز و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه آشپز صومعه ای به نام ناچو وجود دارد که او چندین سال عمر خود را صرف آشپزی کرده است و وقتی غذا درست می کرد غذا ها را به کودکان یتیم می داد. بعد از گذشت مدتی راجبه ای به صومعه وارد می شود که این راحبه مورد توجه ناچو قرار می گیرد او با خودش فکر می کند و تصمیم می گیرد

 

تا برای جلب توجه او و برای به دست آوردن پول زیاد و بیشتر برای کودکان یتیم وارد مسابقات کشتی کج می شود و در این مسابقات مشکلات و اتفاقاتی رخ می دهد و…

بیوگرافی انا د لا رگه را

 

نام اصلی او انابل گار دوکی د لا رگه را می باشد که او در ۸ آوریل در سال ۱۹۷۷ در کشور مکزیک به دنیا آمده است و او در حال حاضر یکی از موفق ترین بازیگران می باشد.

 

خانم آنا د لا رگه را ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۶ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان در فیلم های زیادی بازیگری کرده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت 13

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم ناچو اشاره کرد که لینک دانلود فیلم nacho در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام آنا د لا رگه را

 

آنا د لا رگه را به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام آنا د لا رگه را را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام انا د لا رگه را 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ناچو و بازیگران ان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم nacho در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا