فیلم و سریال

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲

آموزش دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲ + کیفیت عالی. این فیلم در ژانر کندی و فانتزی به کارگردانی حسین قناعت ساخته شده است. فیلم دیو و ماه پیشونی محصول کشور ایران می باشد که به مدت ۱۵ قسمت ساخته شده است و از طریق شبکه نمایش خانگی به اکران درآمده است. در این سریال بازیگرانی مانند : علی صادقی ، رضا شفیعی جم ، میر طاهر مظلومی و… بازیگری کرده است.

اگر قصد دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲

 

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

تهیه کننده و کارگردان فیلم زیبای دیو و ماه پیشونی

 

این فیلم دیدنی ایرانی به کارگردانی حسین قناعت و به تهیه کنندگی مهدی یاری ساخته شده است.

خلاصه داستان فیلم دیدنی دیو و ماه پیشونی

 

یک کیمیا گر حرفه ای وجود دارد این کیمیا گر در زیر زمین خانه خودش یک آزمایش گاه پر از تجهیزات برای تولید و ساخت اکسیر دارد اما به صورت ناگهانی بعد از کشف کردن چندین اکسیر قدرتمند و قوی در اثر این اکسیر ها توسط یک فرد ناشناسی طلسم می شود.

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۰

 

و متاسفانه ماه پیشونی در چندین اتفاق های ناگهانی و ناگوار پدر و مادرش را از دست می دهد اما بعد از مدتی وقتی که فهمید توسط یک شخص ناشناسی طلسم شده است. یک نقشه ای برای نجات از این طلسم دارد و او برای مقابله با این طلسم باید فداکاری هایی را انجام دهد اما این طلسم یکی از پر قدرتمند ترین طلسم ها می باشد و به همین سادگیا شکسته نمی شود.

نقد و برسی فیلم زیبای دیو و ماه پیشونی

 

این فیلم به زبان فارسی و به کارگردانی حسین قناعت در ژانر فانتزی و کمدی ساخته شده است که به مدت ۱۵ قسمت و هر قسمت نیز به مدت ۵۰ دقیقه تولید شد و در تاریخ ۱۶ اسفند در سال ۱۴۰۱ از طریق شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمد. در این فیلم بازیگران معروفی همچون علی صادقی ، رضا شفیعی جم ، حسن پور شیرازی ، لیلا اوتادی ، میر طاهر مظلومی ، رامین ناصر نصیر و… بازیگری کرده اند.

 

لینک دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲ در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیوگرافی رضا شفیعی جم (بازیگر)

 

آقای رضا شفیعی جم در ۱۰ تیر ماه در سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمده و علاوه بر فعالیت در بازیگری گه گاهی در حرفه خوانندگی نیز فعالیت می کند.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در بازیگری را در سال ۱۳۷۰ آغاز کرده است و او توانسته از آن موقع تا به الان در فیلم های زیادی بازیگری کند

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم مرا ببوس 2011

 

از محبوب ترین سریال های او می توان به سریال دیو و ماه پیشونی اشاره کرد که لینک دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام رضا شفیعی جم (بازیگر)

 

آقای رضا شفیعی جم بازیگر معروف فیلم دیو و ماه پیشونی به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام رضا شفیعی جم را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام رضا شفیعی جم 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم زیبای دیو و ماه پیشونی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا