فیلم و سریال

سریال گلهای خونی قسمت ۹۰

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰

سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ + کیفیت بالا. سریال زیبای گلهای خونی با ژانر درام و عاشقانه از طریق شبکه کانال ۷ (kanal 7) به نمایش در آمده است. این سریال محصول کشور ترکیه می باشد. گلهای خونی سریالی عاشقانه می باشد که ماجرای دیلان و باران را به تصویر می کشد.

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰

 

سریال گلهای خونی قسمت ۹۰

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

بازیگران

 

سریال گلهای خونی با ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است در این سریال محبوب بازیگرانی همچون Halil uzun, Barış Baktaş, Yağmur Yüksel, Berkay Çınar, Selinay Taşol, Nalan Örgüt, Erol Yavan, Hilal Kuvvet, Yılmaz Ulutaş, Ekrem Aral Tuna, Dilek Güler, Ceyda , Berkey ateṣ و… بازیگری کرده اند.

طرح داستان

 

در این سریال خانواده دیلان و باران با یک دیگر دشمن هستند. ماجرا از این قراره که ابتدا خانواده دیلان بنا به دلایلی قصد دارند تا مادر باران را به قتل برسانند و این کار را در یک حمله ای انجام می دهند و مادر باران را می کشند اما باران و خانواده او نمی دانند که چه کسی مقصر کشته شدن مادر باران است.

 

به مرور زمان بعد از بررسی های انجام شده متوجه شدند که خانواده دیلان مقصر کشته شدن مادر باران هستند در این حین آتش انتقام وجود آن ها را فرا گرفت و تنها هدفشان انتقام گرفتن از آن ها است. باران نیز یکی از کسانی بود که خواستار انتقام از خانواده دیلان بود اما وقتی که متوجه می شود این آتش انتقام به او آسیب می زند نقشه ای را برای پایان دادن به دشمنی در بین دو خانواده می کشد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم اشتباه من بدون سانسور با زیرنویس

 

و باران قصد دارد با دیلان ازدواج تقلبی بکنند تا دشمنی بین دو خانواده را به پایان برسانند. وقتی که این موضوع را با خانواده شان در میان می‌ گذارند خانواده هر دو مخالفت می کند اما با این وجود آن ها ازدواج می کنند. با گذشت زمان باران و دیلان کم کم عاشق هم دیگر می شوند و…

 

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

کارگردان سریال گلهای خونی چه کسی است؟

 

عمر بایکول کارگردان این سریال می باشد او با تجربه هایی که در طول عمرش تجربه کرده است توانسته سریال بسیار زیبا و دیدنی را بسازد.

توضیحاتی درباره سریال گلهای خونی

 

سریال گلهای خونی محصول کشور ترکیه می باشد و طرفداران زیادی را دارد. این سریال به کارگردانی عمر بایکول و با ژانر درام و عاشقانه در سال ۲۰۲۲ از طریق kanal 7 به اکرام درآمده است. این سریال توانسته به دلیل جذاب و زیبا بودنش به یکی از محبوب ترین سریال های ترکیه تبدیل شود.

 

در سریال دیدنی گلهای خونی بازیگرانی مانند: Halil uzun, Barış Baktaş, Yağmur Yüksel, Berkay Çınar, Selinay Taşol, Nalan Örgüt, Erol Yavan, Hilal Kuvvet, Yılmaz Ulutaş, Ekrem Aral Tuna, Dilek Güler بازیگری کرده اند و یکی از دلایلی که این سریال معروف شده است بازیگرانشان می باشد.

پیج اینستاگرام عمر بایکول

 

عمر بایکول به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم culpamia

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام عمر بایکول را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام عمر بایکول 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال زیبای گلهای خونی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۰ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا