فیلم و سریال

دانلود فیلم جان ویک ۴

آموزش دانلود فیلم جان ویک ۴

دانلود فیلم جان ویک ۴ + کیفیت بالا. فیلم دیدنی جان ویک ۴ به کارگردانی چاد استاهلسکی و در ژانر اکشن و دلهره آور ساخته شده است. این فیلم به مدت ۱۶۹ دقیقه ساخته شده است و در تاریخ ۶ مارس سال ۲۰۲۳ در لندن و در ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ در آمریکا به اکران در آمده است.

اگر قصد دانلود فیلم جان ویک ۴ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم جان ویک ۴

 

دانلود فیلم جان ویک ۴

دانلود فیلم جان ویک ۴ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم جان ویک ۴ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

جان ویک در زندان است و به دنبال راهی است تا دیوان عالی را شکست دهد و از آن جا فرار کند تا زندگی اش را در بیرون از زندان و به راحتی سپری کند. او نقشه هایی را می کشد تا از زندان فرار کند اما موفق نمی شد تا زمانی که یک فکر ناب و خوب به ذهنش آمد اما قبل از آزاد شدن از آن جا با یک شخص بسیار قدرتمندی دشمنی می کند و با او جنگ می کند.

 

کسی که رقیب جان ویک هست بسیار قدرتمند است و اتحاد های قدرتمندی را از سر تا سر جهان دارد و او قدرتی و طلسمی دارد که دوستای قدیمی جان ویک را نیز به دشمن جان ویک تبدیل کرده است و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم اسب جنگی تنها

 

اگر قصد دانلود فیلم جان ویک ۴ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم جان ویک ۴

 

این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی نیز ساخته شده است که کارگردانی این فیلم بر عهده چاد استاهلسکی می باشد او از بازیگران با تجربه و معروفی مانند : دانی ین ، کیانی ریوز ، بیل اسکاشگورد ، لارنس فیشبرن ، هیرو یوکی سانادا ، شامیر اندرسون ، لنس ردیک ، اسکات ادکینز ، کلاسی براون و… در فیلمش استفاده کرده است. این فیلم به مدت ۱۶۹ دقیقه تولید شده است.

 

به صورت خلاصه اقای جان ویک در زندان است و به دنبال راهی است تا دیوان عالی را شکست دهد و از آن جا فرار کند تا زندگی اش را در بیرون از زندان و به راحتی سپری کند. او نقشه هایی را می کشد تا از زندان فرار کند اما موفق نمی شد تا زمانی که یک فکر ناب و خوب به ذهنش آمد اما قبل از آزاد شدن از آن جا با یک شخص بسیار قدرتمندی دشمنی می کند و با او جنگ می کند.

 

کسی که رقیب جان ویک هست بسیار قدرتمند است و اتحاد های قدرتمندی را از سر تا سر جهان دارد و…

بیوگرافی رضا شفیعی جم (بازیگر)

 

آقای دانی ین در ۲۷ ژوئیه در سال ۱۹۶۳ درکشور چین به دنیا آمده است‌. او از سال ۲۰۰۳ با خانم کیسی وانگ ازدواج کرده است و یک زندگی خوشبختی را دارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم culpa mia

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در بازیگری را در سال ۱۹۸۳ آغاز کرده است و او توانسته از آن موقع تا به الان در فیلم های زیادی بازیگری کند

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم جان ویک ۴ اشاره کرد که لینک دانلود فیلم جان ویک ۴ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام دانی ین (بازیگر)

 

آقای دانی ین بازیگر چینی فیلم جان ویک ۴ به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام دانی ین را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام دانی ین 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم محبوب جان ویک ۴ مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم جان ویک ۴ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا