فیلم و سریال

دانلود فیلم مرا ببوس ۲۰۱۱

آموزش دانلود فیلم مرا ببوس 2011

دانلود فیلم مرا ببوس ۲۰۱۱ + کیفیت بالا. فیلم مرا ببوس یکی از پر طرفدار ترین فیلم های خارجی می باشد که به کارگردانی الکساندر ترز کینگ ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون تام لیونگمن ، یو اکیم ناتر یکویست ، لنا آندره، لیو میونس و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم مرا ببوس ۲۰۱۱ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم مرا ببوس ۲۰۱۱

 

دانلود فیلم مرا ببوس ۲۰۱۱

دانلود فیلم مرا ببوس ۲۰۱۱ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم مرا ببوس ۲۰۱۱ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم میا و فریدا وجود دارد که آن ها هر دو در ۳۰ سالگی شان به نامزد والدینشان می روند. مادر فریدا و پدر میا در حال ازدواج با یک دیگر هستند که ابتدا فریدا از این موضوع نا راضی بود اما با گذشت زمان با این کار به کنار آمد و قبول کرد. میا بعد از جدایی پدر و مادرش چندین سال به دیدار پدرش نرفت و وقتی که ازدواج پدرش را شنید شوکه شد و میا هم با دوست پسرش می خواهد ازدواج کند.

 

بعد از آشنایی میا و فریدا این دو با یک دیگر دوست صمیمی می شوند و رابطه دوستانه آن ها هر روز در حال قوی تر شدن بود. بعد از مدتی کم کم رابطه دوستانه بین میا و فریدا به عشق و عاشقی تبدیل می شود و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلق حلال دانلود

 

اگر قصد دانلود فیلم مرا ببوس ۲۰۱۱ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم مرا ببوس

 

این فیلم دیدنی محصول کشور سوئد می باشد و به زبان سوئدی ساخته شده است. فیلم مرا ببوس در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی الکساندر ترز کینگ ساخته شده است و بازیگرانی مانند : تام لیونگمن ، لنا اندره ، کریستر هنریکسن ، لیو میونس ، روث وگا فرناندز و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه مادر فریدا و پدر میا در حال ازدواج با یک دیگر هستند که ابتدا فریدا از این موضوع نا راضی بود اما با گذشت زمان با این کار به کنار آمد و قبول کرد. میا بعد از جدایی پدر و مادرش چندین سال به دیدار پدرش نرفت و وقتی که ازدواج پدرش را شنید شوکه شد و میا هم با دوست پسرش می خواهد ازدواج کند.

 

بعد از آشنایی میا و فریدا این دو با یک دیگر دوست صمیمی می شوند و رابطه دوستانه آن ها هر روز در حال قوی تر شدن بود. بعد از مدتی کم کم رابطه دوستانه بین میا و فریدا به عشق و عاشقی تبدیل می شود و..

بیوگرافی تام لیونگمن (بازیگر)

 

آقای تام لیونگمن در ۲۹ مه در سال ۱۹۹۱ در استکهلم سوئد به دنیا آمده است او دانش آموخته رشته بازیگری در کشور سوئد می باشد و یکی از بهترین بازیگران سوئدی می باشد.

 

آقای تام ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۳ وقتی که ۱۲ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال سیب ممنوعه قسمت 463

 

به گفته خود تام او علاقه زیادی به بازیگری داشته و همیشه می خواسته بازیگر شود و به این آروزیش در ۹ سالگی رسید.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم مرا ببوس اشاره کرد که لینک دانلود فیلم مرا ببوس ۲۰۱۱ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام تام لیونگمن (بازیگر)

 

تام لیونگمن بازیگر فیلم پرا ببوس به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر معروف را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام تام لیونگمن 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم مرا ببوس مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم مرا ببوس ۲۰۱۱ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا