فیلم و سریال

دانلود سریال the idol

آموزش دانلود سریال the idol

دانلود سریال the idol + کیفیت بالا. سریال the idol به کارگردانی ایمی سایمتز در ژانر درام ساخته شده است. این سریال یکی از سریال های موفق خارجی می باشد که محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی نیز ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال the idol را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال the idol

 

دانلود سریال the idol

دانلود سریال the idol با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال the idol با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

محمد آسف علاقه ی زیادی به خوانندگی دارد و در هر فرصتی که برایش پیش میاد خوانندگی می کند. او در غزه زندگی می کند و یک زندگی نسبتا سختی دارد و مانع های زیادی در راهش و رسیدن به موفقیت دارد اما باز هم او اصلا از راهش بر کنار نمیاد و راهش را با قدرت ادامه می دهد. بعد از مدتی او به کشور مصر می رود و یکی از بزرگ ترین و مهم ترین آرزو های او شرکت در یک مسابقه بسیار بزرگی به اسم عرب آیدل و برنده شدن در آن است.

 

او به دنبال این است که راه کاری را پیدا کند تا در این مسابقه شرکت کند. بعد از تلاش و کوشش فراوان محمد آسف موفق می شود تا در این مسابقه شرکت کند و…

 

اگر قصد دانلود سریال the idol را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم نیوکمپ قسمت ۴

توضیحاتی درباره سریال the idol

 

این سریال محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی ساخته شده است. کارگردانی سریال the idol بر عهده ایمی سایمتز می باشد. این سریال ابتدا در ۴ ژوئن در سال ۲۰۲۳ از طریق شبکه اچ بی او به اکران درآمد و بازیگرانی مانند: لی لی رز دپ ، د ویکند ، تروی سیوان ، جین آدامز ، دن لوی ، جنی ، الی راث و‌… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه اقای محمد آسف علاقه ی زیادی به خوانندگی دارد و در هر فرصتی که برایش پیش میاد خوانندگی می کند. او در غزه زندگی می کند و یک زندگی نسبتا سختی دارد و مانع های زیادی در راهش و رسیدن به موفقیت دارد اما باز هم او اصلا از راهش بر کنار نمیاد و راهش را با قدرت ادامه می دهد. بعد از مدتی او به کشور مصر می رود و یکی از بزرگ ترین و مهم ترین آرزو های او شرکت در یک مسابقه بسیار بزرگی به اسم عرب آیدل و برنده شدن در آن است.

 

او به دنبال این است که راه کاری را پیدا کند تا در این مسابقه شرکت کند و…

بیوگرافی تروی سیوان (بازیگر)

 

آقای تروی سیوان در ۵ ژوئن در سال ۱۹۹۵ در کشور آفریقای جنوبی به دنیا آمده است اما او ملیت کشور استرالیایی را دارد و علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری در عرصه خوانندگی و یوتیوبری نیز فعالیت می کند.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در بازیگری را در سال ۲۰۰۶ آغاز کرده است و او توانسته از آن موقع تا به الان نیز موفقیت های زیادی را رقم بزند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم نگهبانان کهکشان 4 دوبله فارسی آپارات

 

از محبوب ترین سریال های او می توان به سریال the idol اشاره کرد که لینک دانلود سریال the idol در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام تروی سیوان (بازیگر)

 

تروی سیوان بازیگر محبوب سریال the idol به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام تروی سیوان را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام تروی سیوان 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره سریال the idol مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال the idol در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا