فیلم و سریال

دانلود فیلم funny games

آموزش دانلود فیلم funny games

دانلود فیلم funny games با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم funny games در ژانر روان شناسانه و مهیج به کارگردانی میشائیل هانکه و به تهیه کنندگی وایت هایدوشکا ساخته شده است. این فیلم محصول کشور اتریش می باشد اما با زبان های فرانسوی و آلمانی تولید شده است.

اگر قصد دانلود فیلم funny games را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم funny games با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم funny games

دانلود فیلم funny games با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم funny games با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

یک خانواده ثروتمندی وجود دارد که اهل کشور آلمان می باشد. آنا عضو خانواده ثروتمند آلمانی می باشد که به همراه شوهرش گئورگ و پسر کوچکشان یعنی گئورگی قصد دارد تا تعطیلات تابستانی اش را در یکی از ویلا های تابستانی شان که در کنار دریاچه قرار دارد بگذرانند و در آن جا تعطیلاتشان را سپری کند. وقتی که به ویلای زیبای خودشان می روند پدر و پسر خانواده برای قایق سواری به دریاچه می روند و یک مرد جوانی به اسم پیتر به خانه آن ها می آید تا از او تخم مرغ بخواهد و انا نیز به درخواست او جواب مثبت می دهد و چندین تخم مرغ را برای او قرض می دهد.

 

بعد از گذشت مدت بسیار کمی پیتر باز می گردد و ادعا می کند که در هنگام راه رفتن تخم مرغ ها شکسته اند و دوباره از آنا می خواهد تا برایش چند تخم مرغ قرض دهد در همان لحظه مسیر گفتگو تغییر می کند و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال سیب ممنوعه قسمت 463

 

اگر قصد دانلود فیلم funny games با کیفیت بالا را دارید. لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی فیلم funny games

 

این فیلم زیبا به کارگردانی میشائیل هانکه و با فیلم برداری یورگن یورگس ساخته شده است. فیلم funny games محصول کشور اتریش می باشد و به مدت ۱۰۹ دقیقه تولید شده و در تاریخ ۱۴ مه سال ۱۹۹۷ به نمایش در آمده است.

 

به صورت خلاصه خانواده ثروتمند ی وجود دارد که اهل کشور آلمان می باشد. آنا عضو خانواده ثروتمند آلمانی می باشد که به همراه شوهرش گئورگ و پسر کوچکشان یعنی گئورگی قصد دارد تا تعطیلات تابستانی اش را در یکی از ویلا های تابستانی شان که در کنار دریاچه قرار دارد بگذرانند و در آن جا تعطیلاتشان را سپری کند. وقتی که به ویلای زیبای خودشان می روند.

 

پدر و پسر خانواده برای قایق سواری به دریاچه می روند و یک مرد جوانی به اسم پیتر به خانه آن ها می آید تا از او تخم مرغ بخواهد و انا نیز به درخواست او جواب مثبت می دهد و چندین تخم مرغ را برای او قرض می دهد. بعد از گذشت مدت بسیار کمی پیتر باز می گردد و ادعا می کند که در هنگام راه رفتن تخم مرغ ها شکسته اند و دوباره از آنا می خواهد تا برایش چند تخم مرغ قرض دهد در همان لحظه مسیر گفتگو تغییر می کند و..

پیج اینستاگرام آرنو فریش (بازیگر)

 

بیشتر مطالعه کنید  سریال چینی تا پایان ماه قسمت 28

آرنو فریش بازیگر فیلم funny games به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ارنو را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام آرنو فریش 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم funny games مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم funny games در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا