فیلم و سریال

سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۲۸

دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت 28

سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۲۸ + کیفیت بالا. سریال چینی تا پایان ماه با ژانر ووشیا ، عاشقانه و فانتزی و به کارگردانی Kuk Kok Leung ساخته شده است. این سریال به مدت ۴۰ قسمت و در هر قسمت ۴۵ دقیقه در تاریخ ۲۰۲۳ به نمایش در آمده است.

اگر قصد دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۲۸ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۲۸

 

سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۲۸

دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۲۸ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۲۸ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم در دورانی که همه شیاطین قدرت را به دست گرفته بود و به همه افراد های فانی و جاودان سلطه گری می کردند بعد از گذشت مدتی جاودانگان ارشد تصمیم گرفتند تا یک شخصی را به گذشته بفرستند تا بتوانند رئیس و یا بنیان گذار شیاطین را پیدا کند و او را از بین ببرد. کسی به اسم لی سو سو این ماموریت سخت را قبول کرد.

 

و او را به گذشته فرستادند تا بنیان گذار شیاطین ها را از بین ببرد اما وقتی که به گذشته سفر کرد با حقایقی رو به رو می شود و با مشکلات سر سختی جنگ می کند و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال اسارت قسمت ۱۲۰

 

اگر قصد دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۲۸ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال تا پایان ماه

 

این سریال با ژانر ووشیا و فانتزی و عاشقانه و با کارگردانی Kuk Kok Leung ساخته شده است. این سریال به مدت ۴۵ دقیقه ساخته شده است و محصول کشور چین می باشد. در این سریال بازیگران معروفی مانند : لو یون شی ، بای لو ، چن دو لینگ ، دنگ وی ، سان ژن نی بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که در دورانی که همه شیاطین قدرت را به دست گرفته بود و به همه افراد های فانی و جاودان سلطه گری می کردند بعد از گذشت مدتی جاودانگان ارشد تصمیم گرفتند تا یک شخصی را به گذشته بفرستند تا بتوانند رئیس و یا بنیان گذار شیاطین را پیدا کند و او را از بین ببرد. کسی به اسم لی سو سو این ماموریت سخت را قبول کرد.

 

و او را به گذشته فرستادند تا بنیان گذار شیاطین ها را از بین ببرد اما وقتی که به گذشته سفر کرد با حقایقی رو به رو می شود و با مشکلات سر سختی جنگ می کند و…

بیوگرافی لو یون شی

 

آقای لو یون شی در ۲۸ ژوئیه در سال ۱۹۸۸ در چنگدو چین به دنیا آمده است و او تحصیل کرده از طریق آکادمی تئاتر شانگ های می باشد.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۱۰ وقتی که ۲۲ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته در سریال و فیلم های زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم ناپدید شدن

 

از معروف ترین سریال های او می توان به سریال تا پایان ماه اشاره کرد که لینک دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۲۸ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام لو یون شی

 

لو یون شی به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام لو یون شی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام لو یون شی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال تا پایان ماه و بازیگران ان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۲۸ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا