فیلم و سریال

سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۶۳

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت 463

سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۶۳ + کیفیت عالی. سریال سیب ممنوعه یکی از سریال هایی با ژانر کمدی ، درام و عاشقانه می باشد. اجه اردک کوچ اوغلو کارگردان این سریال می باشد و او در سریالش از بازیگران با تجربه و مشهوری مانند: ادا اجه ، شوال سام و… استفاده کرده است.

اگر قصد دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۶۳ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۶۳

 

سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۶۳

دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۶۳ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۶۳ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

کارگردان سریال زیبای سیب ممنوعه

 

سریال سیب ممنوعه یکی از ترند ترین سریال های این روزا می باشد که کارگردانی این سریال را اجه اردک کوچ اوغلو به عهده دارد.

خلاصه داستان

 

ییلدیز (Yildiz) در خانواده ی بسیار فقیر به دنیا می آید. او به دنبال روزنامه هایی می گردد تا کاری را پیدا کند که بالاخره توانست کار منشی گری در یکی از بزرگترین شرکت های ترکیه پیدا کند. صاحب این شرکت هالیت می باشد و ییلدیز نیز منشی گری هالیت را می کند. هالیت نیز با کسی به اسم اندر ازدواج کرده بود.

 

به مرور زمان هالیت عاشق ییلدیز می شود اما این موضوع را هنوز ییلدیز نمی داند. هالیت ابتدا این موضوع را با اندر در میان گذاشت که او با این کار موافقت نکرد اما با این حال هالیت احساسات خودش را به ییلدیز گفت و از او درخواست ازدواج کرد. ییلدیز (Yildiz) نیز این درخواست را با کمال میل و برای به دست آوردن ثروت قبول کرد در حقیقت ییلدیز عاشق ثروت هالیت شده است و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم قانون شکنان ۳ دوبله فارسی بدون سانسور

اطلاعاتی درباره سریال زیبای سیب ممنوعه

 

این سریال در ژانر درام ، عاشقانه و کمدی به کارگردانی اجه اردک کوچ اوغلو ساخته شده است. سیب ممنوعه به مدت ۶ فصل و در هر قسمت نیز به مدت ۱۲۰ دقیقه تولید شده است و ابتدا در ۱۹ مارس سال ۲۰۱۸ از طریق شبکه Fox به اکران درآمد و در ۲۹ می سال ۲۰۲۳ به پایان رسید.

 

در این سریال بازیگرانی همچون شوال سام ، ادا اجه ، بیران داملا ییلماز ، سودا ارگینجی ، مراد ایگن ، اوتکو اتش ، شبنم دونمز ، نهیر اردوغان و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه از این قراره که ییلدیز در خانواده ای فقیر به دنیا می آید. او به دنبال روزنامه هایی می گردد تا کاری را پیدا کند که بالاخره توانست کار منشی گری در یکی از بزرگترین شرکت های ترکیه پیدا کند. صاحب این شرکت هالیت می باشد و ییلدیز نیز منشی گری هالیت را می کند. هالیت نیز با کسی به اسم اندر ازدواج کرده بود.

 

به مرور زمان هالیت عاشق ییلدیز می شود اما این موضوع را هنوز ییلدیز نمی داند. هالیت ابتدا این موضوع را با اندر در میان گذاشت که او با این کار موافقت نکرد و…

 

اگر قصد دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۶۳ را دارید لینک دانلود این سریال دیدنی در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام سودا ارگینجی (بازیگر)

 

سودا بازیگر محبوب سریال سیب ممنوعه به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام سودا ارگینجی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام سودا ارگینچی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره سریال سیب ممنوعه مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال سیب ممنوعه قسمت ۴۶۳ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا