فیلم و سریال

دانلود فیلم اسب جنگی تنها دوبله فارسی بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم اسب جنگی تنها دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم اسب جنگی تنها دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت خوب در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. کارگردانی این فیلم را استیون اسپیلبرگ بر عهده دارد او از بازیگران معروفی همچون جرمی ایروین ، امیلی واتسون ، پیتر مولان ، دیوید تیولیس ، توبی کبل در فیلمش استفاده کرده است.

اگر قصد دانلود فیلم اسب جنگی تنها دوبله فارسی بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم اسب جنگی تنها دوبله فارسی بدون سانسور

 

دانلود فیلم اسب جنگی تنها دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم اسب جنگی تنها دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم اسب جنگی تنها دوبله فارسی بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

طالبان جزو خطرناک ترین گروه هایی است که توانسته اند افغانستان را نیز تسخیر کنند و او را به محل زندگی خود در بیاورند. طالبان کودکی معصوم را اسیر گرفته است که می خواهد با استفاده از آن کودک اقداماتی وحشیانه ای را انجام دهد به خاطر همین نیز کشور ایالات متحده آمریکا گروهی بسیار حرفه ای را تشکیل می دهد تا آن کودک را از دست تیم خطرناک طالبان نجات دهند و او را دل یک مکان امنی نگه داری کنند تا دست طالبان به آن کودک نرسد و نتوانند اقداماتی را انجام دهند.

 

کشور آمریکا نیروی های ویژه دریایی خود را بعد از انجام تحقیقاتی به سراغ شورشیان طالبان می فرستد تا کودک اسر گرفته شده به دست طالبان را نجات دهند وقتی نیرو های ویژه این کشور به افغانستان می رسند عملیات‌ شان را آغاز می کنند وقتی آن ها طبیعت وحشی افغانستان را می بینند شوکه می شوند و کار خودشان را آغاز می کنند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال kaleidoscope بدون سانسور

توضیحاتی درباره فیلم زیبای اسب جنگی تنها

 

این فیلم زیبا در ژانر درام و جنگی به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ و کاتلین کندی و به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ساخته شده است. فیلم اسب جنگی تنها محصول کشور آمریکا می باشد که به مدت ۱۴۶ دقیقه و با زبان انگلیسی تولید شده است.

 

خلاصه داستان این فیلم به این صورت است که طالبان تیم هایی است که توانسته اند افغانستان را نیز تسخیر کنند و او را به محل زندگی خود در بیاورند. طالبان کودکی را اسیر گرفته است که می خواهد با استفاده از آن کودک اقداماتی وحشیانه ای را انجام دهد به خاطر همین نیز کشور ایالات متحده آمریکا گروهی بسیار حرفه ای را تشکیل می دهد تا آن کودک را از دست تیم خطرناک طالبان نجات دهند و او را دل یک مکان امنی نگه داری کنند تا دست طالبان به آن کودک نرسد و نتوانند اقداماتی را انجام دهند.

 

ایالات متحده امریکا نیروی های ویژه دریایی را بعد از انجام تحقیقاتی به سراغ شورشیان طالبان میفرستد تا کودک اسر گرفته شده به دست طالبان را نجات دهند وقتی نیرو های ویژه این کشور به افغانستان می رسند عملیات‌ شان را آغاز می کنند وقتی آن ها طبیعت وحشی افغانستان را می بینند شوکه می شوند و کار خودشان را آغاز می کنند.

 

اگر قصد دانلود فیلم اسب جنگی تنها دوبله فارسی بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما عزیزان می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم نافرمانی بدون سانسور

پیج اینستاگرام توبی کبل (بازیگر)

 

توبی کبل بازیگر فیلم زیبای اسب جنگی تنها به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام توبی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام توبی کبل 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم اسب جنگی تنها مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم اسب جنگی تنها دوبله فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا