فیلم و سریال

دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور

دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور با کیفیت فوق العاده در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم neposlushnaya یا با عبارت فارسی نافرمانی جزو فیلم های ترند شده می باشد که حتی در شبکه های اجتماعی الخصوص اینستاگرام نیز وایرال شده است. کارگردانی این فیلم کسی نیست جز سباستین للیو.

اگر قصد دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور

 

دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور

دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم neposlushnaya

 

زن ۳۲ ساله ای وجود دارد که متعلق به فرقه یهودیت ارتدکس به اسم رونیت می باشد او در گذشته در شهر لندن و در کشور انگلستان به دنیا آمده است و متاسفانه در آن جا خاطره های بسیار تلخ و بدی را دارد و اگر برای او باشد.

 

هرگز دیگر به این شهر بر نمی گردد اما او مجبور می شود تا به زادگاهش ینی شهر لندن باز گردد و بالاخره او از نیویورک به لندن باز می گردد و در آن جا با یک زنی رابطه ی عاشقانه بر قرار می کند. او در این رابطه ی عاشقانه اش بسیار صمیمی است و هرگز خیانت نمی کند اما به خاطر این که خانواده ی او مذهبی است و…

 

اگر قصد دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم شورش در زندان

اطلاعاتی درباره فیلم neposlushnaya

 

این فیلم با ژانر درام و رمانتیک به کارگردانی سباستین للیو و با نویسندگی خود سباستین للیو و ربکا لینکویچ در سال ۲۰۱۷ ساخته‌ شده است. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا و انگلیس و ایرلند می باشد و بازیگران معروفی مانند: آنتون لسر ، ریچل وایس ، ریچل مک آدامز و… ایفای نقش کرده اند.

 

خلاصه داستان به این شکل است که زن ۳۲ ساله ای وجود دارد که متعلق به فرقه یهودیت ارتدکس به اسم رونیت می باشد او در گذشته در شهر لندن و در کشور انگلستان به دنیا آمده است و متاسفانه در آن جا خاطره های بسیار تلخ و بدی را دارد و اگر برای او باشد.

 

هرگز دیگر به این شهر بر نمی گردد اما او مجبور می شود تا به زادگاهش ینی شهر لندن باز گردد و بالاخره او از نیویورک به لندن باز می گردد و در آن جا با یک زنی رابطه ی عاشقانه بر قرار می کند. او در این رابطه ی عاشقانه اش بسیار صمیمی است و هرگز خیانت نمی کند و…

 

اگر قصد دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیوگرافی آنتون لسر (بازیگر)

 

آقای آنتون لسر زاده ۱۲ فوریه در سال ۱۹۵۲ می باشد و بازیگری اهل ‌کشور بریتانیا می باشد.

 

آنتون لسر ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۷۹ آغاز کرد که در آن موقع ۲۵ سال سن داشت.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم چشم چران عمارت قسمت 34

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم neposlushnaya اشاره کرد که لینک دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام انتون لسر (بازیگر)

 

انتون لسر به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام انتون را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام آنتون لسر 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم neposlushnaya مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا