فیلم و سریال

دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور

دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور + کیفیت عالی. فیلم fast x 2023 در ژانر اکشن و ماجراجویی به کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است که این سریال دیدنی را شرکت های یونیور سال پیکچرز ، اوریجینال فیلم ، وان ریس فیلمز ، راث کرشنبام فیلمز ، پرفکت استورم تولید کرده است و در سال ۲۰۲۳ انتشار یافته است.

اگر قصد دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور

 

دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور

دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم دومینیک تورتو با سایفر جنگ می کند و باید در از خانواده و دوستانش و گروهش در برابر سایفر محافظت کند تا به ان ها آسیبی نزند. سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد شده است تا دومینیک تورتو را از بین ببرد و خانواده و گروهش را نابود کند و انتقام پدرش را ا او بگیرد. اما دومینیک تورتو با سایفر جنگ می کند.

 

سایفر نقشه هایی را می کشد تا او را نابود کند اما دومینیک تورتو با استفاده از هوش خودش توانسته نقشه های سایفر و دانته را به هم بریزد و….

 

اگر قصد دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سریع و خشن 10 زیرنویس فارسی بدون سانسور

توضیحاتی درباره فیلم fast x 2023

 

این فیلم به کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است. فیلم fast x 2023 محصول کشور آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی ساخته شده است و در تاریخ ۱۹ مه در سال ۲۰۲۳ به اکران درآمد. در این فیلم بازیگرانی مانند: میشل رودریگز ، وین دیزل ، تایریس گیبسون ، لودا کریس ، جیسون موموآ ، جوردانا بروستر ، جان سینا ، ناتالی امانوئل و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه دومینیک تورتو با سایفر جنگ می کند و باید در از خانواده و دوستانش و گروهش در برابر سایفر محافظت کند تا به ان ها آسیبی نزند. سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد شده است تا دومینیک تورتو را از بین ببرد و خانواده و گروهش را نابود کند و انتقام پدرش را ا او بگیرد. اما دومینیک تورتو با سایفر جنگ می کند.

 

سایفر نقشه هایی را می کشد تا او را نابود کند اما دومینیک تورتو با استفاده از هوش خودش توانسته نقشه های سایفر و دانته را به هم بریزد و…

بیوگرافی میشل رودریگز (بازیگر)

 

خانم میشل رودریگز در ۱۲ ژوئیه در سال ۱۹۷۸ در تگزاس به دنیا آمده است و او یکی از بازیگران موفق آمریکایی پی باشد.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۹ آغاز کرده است که توانسته از آن موقع تا به الان موفقیت های زیادی را رقم بزند.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم fast x 2023 اشاره کرد که لینک دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  سریال اسارت قسمت ۱۰۱

پیج اینستاگرام میشل رودریگز (بازیگر)

 

میشل رودریگز بازیگر فیلم fast x 2023 به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام میشل رودریگز را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام میشل رودریگز 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران عزیز درباره فیلم fast x 2023 مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا