فیلم و سریال

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ زیرنویس فارسی بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم سریع و خشن 10 زیرنویس فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ زیرنویس فارسی بدون سانسور + کیفیت عالی. فیلم سریع و خشن ۱۰ به تازگی انتشار یافته است و در این مدت توانسته طرفداران زیادی را جذب کند. این فیلم با هزینه ۳۴۰ میلیون دلار ساخته شده است و یکی از پر هزینه ترین فیلم های خارجی می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ زیرنویس فارسی بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ زیرنویس فارسی بدون سانسور

 

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ زیرنویس فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ زیرنویس فارسی بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان سریع و خشن ۱۰

 

تورتو و سایفر دشمن هم دیگر هستند. و سایفر یک تهدید بسیار بزرگی برای دومینیک تورتو هست چون سایفر قصد دارد تا دومینیک تورتو و گروه و خانواده اش را از بین ببرد و آن ها را نابود کند تا انتقام پدرش را از تورتو بگیرد. دومینیک تورتو نیز وقتی که از این موضوع با خبر می شود گروهش را آماده می کند تا در برابر سایفر مبارزه کنند و اجازه ندهند که سایفر به آن ها آسیبی بزند.

 

سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود و هر دو برای مبارزه با دومینیک تورتو دشمن اصلی آن ها آماده سازی می کند اما سایفر نیز می داند که تورتو یک رقیب سر سختی است و به آسانی شکست نمیخورد و به همین علت نیز با دانته متحد می شود تا تورتو را نابود کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم fast x بدون سانسور

بازیگران فیلم سریع و خشن ۱۰

 

در این فیلم بازیگرانی همچون وین دیزل ، میشل رودریگز ، تایرس گیبسون ، کریس ، جور دانا بروستر ، برایان اوکانر ، ناتالی امانوئل ، سونگ کانگ ، جان سینا ، مایکل روکر ، شارلیز ترون ، کاردی بی ، ریتا مورنو ، بری لارسون ، شارلیز ترون ، هلن میرن ، اسکات ایستوود ، دانیلا ملچیور ، الن ریچسون ، جیسون مو مو آ ، لودا کریس و‌… بازیگری کرده اند.

اطلاعاتی درباره فیلم سریع و خشن ۱۰

 

فیلم سریع و خشن ۱۰ به کارگردانی لویی لتریر و با نویسندگی جاستین لین و دن میزو ساخته شده است. این فیلم زیبا با تهیه کنندگی نیل اچ موریتز و ویم دیزل و جاستین لین و سا مانتا وینسنت و جف کرشنبام تولید شده است که به زبان انگلیسی ساخته شده و محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد. هزینه ساخت این فیلم ۳۴۰ میلیون دلار می باشد.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که تورتو و سایفر دشمن هم دیگر هستند. و سایفر یک تهدید بسیار بزرگی برای دومینیک تورتو هست چون سایفر قصد دارد تا دومینیک تورتو و گروه و خانواده اش را از بین ببرد و آن ها را نابود کند تا انتقام پدرش را از تورتو بگیرد. دومینیک تورتو نیز وقتی که از این موضوع با خبر می شود گروهش را آماده می کند تا در برابر سایفر مبارزه کنند و اجازه ندهند که سایفر به آن ها آسیبی بزند.

 

سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود و هر دو برای مبارزه با دومینیک تورتو دشمن اصلی آن ها آماده سازی می کند اما سایفر نیز می داند که تورتو یک رقیب سر سختی است و به آسانی شکست نمیخورد و به همین علت نیز با دانته متحد می شود تا تورتو را نابود کند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سیسو

 

اگر قصد دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ زیرنویس فارسی بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید دد ابتدای مقاله پیدا کنید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم سریع و خشن ۱۰ مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ زیرنویس فارسی بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

سایت شرط بندی معتبر

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا