فیلم و سریال

دانلود فیلم هفت و نیم

آموزش دانلود فیلم هفت و نیم

دانلود فیلم هفت و نیم + کیفیت بالا. فیلم هفت و نیم در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی نوید محمودی ساخته شده است. این سریال به مدت ۷۴ دقیقه تولید شده است و بازیگرانی همچون هستی مهدوی ، ندا جبرائیلی ، آناهیتا افشار ، فرشته حسینی ، شیدد خلیق ، افسانه کمالی ، محمد رضا غفاری ، علیرضا کمالی نژاد و… در این سریال بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم هفت و نیم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم هفت و نیم

 

دانلود فیلم هفت و نیم

دانلود فیلم هفت و نیم با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم هفت و نیم با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم زیبا ۷ دختری وجود دارد که یک قسمت آن اهل کشور ایران و یک قسمت آن نیز اهل کشور افغانستان است. آن ها هر کدامشان با یک پسر در روز جمعه در شب عروسی بودند و می خواستند ازدواج کنند اما متاسفانه در همان روز هر یک از آن ها با مشکلات بسیار سر سختی رو به رو می شوند که هر کدام از دختران درگیر این مسائل می شوند و عروسی و اینا فعلا همه چی به عقب می افتد.

 

۷ دختر اهل افغانستان و ایران باهم در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند تا هر چه سریعتر ازدواج کنند و به عشق هایشان برسند و…

بیشتر مطالعه کنید  شعله های سرکش

 

اگر قصد دانلود فیلم هفت و نیم را دارید لینک دانلود این فیلم بسیار دیدنی را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم هفت و نیم

 

فیلم هفت و نیم در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی نوید محمودی ساخته شده است که این فیلم به مدت ۷۴ دقیقه در تاریخ ۱۴ مرداد ماه در سال ۱۳۹۹ به نمایش درآمده است در این سریال بازیگرانی مانند: شیدا خلیق ، ندا جبرائیلی ، آتیه جاوید ، شادی مختاری ، هستی مهدوی ، محمد رضا غفاری ، فرشته حسینی ، حسین مهری ، رویا جاویدنیا ، علیرضا استادی ، آناهیتا افشار ، علی رضا کمالی نژاد ، افسانه کمالی ، زهرا بهروزمنش ، مهسا همتی و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که ۷ دختری وجود دارد که یک قسمت آن اهل کشور ایران و یک قسمت آن نیز اهل کشور افغانستان است. آن ها هر کدامشان با یک پسر در روز جمعه در شب عروسی بودند و می خواستند ازدواج کنند اما متاسفانه در همان روز هر یک از آن ها با مشکلات بسیار سر سختی رو به رو می شوند که هر کدام از دختران درگیر این مسائل می شوند و عروسی و اینا فعلا همه چی به عقب می افتد.

 

۷ دختر اهل افغانستان و ایران باهم در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند تا هر چه سریعتر ازدواج کنند و به عشق هایشان برسند و…

بیوگرافی شیدا خلیق (بازیگر)

 

خانم شیدا در ۵ خرداد ماه در سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده است او تحصیلاتش را تا کارشناسی طراحی صحنه ادامه داده است و یکی از بهترین بازیگران ایرانی می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم خانه ای در ته دریاچه

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است و توانسته از آن موقع تا به الان موفقیت های فراوانی را رقم بزند.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم هفت و نیم اشاره کرد که لینک دانلود فیلم هفت و نیم در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام شیدا خلیق (بازیگر)

 

شیدا خلیق بازیگر فیلم هفت و نیم به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام شیدا خلیق را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام شیدا خلیق 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران گرامی درباره فیلم هفت و نیم مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم هفت و نیم در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا