فیلم و سریال

دانلود فیلم fast x 2023

آموزش دانلود فیلم fast x 2023

دانلود فیلم fast x 2023 + کیفیت بالا. این فیلم به تهیه کنندگی نیل آچ موریتز ، وین دیزل ، جاستین لین ، جف کرشنبام و سامانتا وینسنت ساخته شده است که کارگردانی فیلم fast x 2023 به عهده لویی لتریر می باشد. در این فیلم بازیگران محبوبی همچون میشل رودریگز ، وین دیزل ، لودا کریس ، تایریس گیبسون و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم fast x 2023 را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم fast x 2023

 

دانلود فیلم fast x 2023

دانلود فیلم fast x 2023 با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم fast x 2023 با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

دومینیک تورتو با سایفر جنگ می کند و باید در از خانواده و دوستانش و گروهش در برابر سایفر محافظت کند تا به ان ها آسیبی نزند. سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد شده است تا دومینیک تورتو را از بین ببرد و خانواده و گروهش را نابود کند و انتقام پدرش را ا او بگیرد. اما دومینیک تورتو با سایفر جنگ می کند.

 

سایفر نقشه هایی را می کشد تا او را نابود کند اما دومینیک تورتو با استفاده از هوش خودش توانسته نقشه های سایفر و پسر سلطان مواد مخدر را به هم بریزد و…

توضیحاتی درباره فیلم fast x 2023

 

فیلم fast x 2023 به کارگردانی لویی لتریر در ژانر اکشن و ماجراجویی ساخته شده است و در تاریخ ۱۹ مه در سال ۲۰۲۳ به نمایش درآمده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: میشل رودریگز ، ناتالی امانوئل ، جان سینا ، لودا کریس ، جیسون مو مو آ ، جوردانا بروستر ، جیسون استاتهام و… بازیگری کرده اند. فیلم fast x 2023 محصول کشور آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی نیز تولید شده است.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم عنکبوت مقدس در کجا ساخته شده با توضیحات جدید

 

به صورت خلاصه اقای دومینیک تورتو با سایفر جنگ می کند و باید در از خانواده و دوستانش و گروهش در برابر سایفر محافظت کند تا به ان ها آسیبی نزند. سایفر با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد شده است تا دومینیک تورتو را از بین ببرد و خانواده و گروهش را نابود کند و انتقام پدرش را ا او بگیرد. اما دومینیک تورتو با سایفر جنگ می کند.

 

سایفر نقشه هایی را می کشد تا او را نابود کند اما دومینیک تورتو با استفاده از هوش خودش توانسته نقشه های سایفر و پسر سلطان مواد مخدر را به هم بریزد و…

 

لینک دانلود فیلم fast x 2023 در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

بیوگرافی ناتالی امانوئل (بازیگر)

 

خانم ناتالی امانوئل در ۲ مارس ۱۹۸۹ در اسکس انگلستان به دنیا آمده است و او علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری یکی از مدلینگ های موفق انگلیسی می باشد.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۶ آغاز کرده است که توانسته از آن موقع تا به الان طرفداران زیادی را جذب خود بکند.

 

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم fast x 2023 اشاره کرد که لینک دانلود فیلم fast x 2023 در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام ناتالی امانوئل (بازیگر)

 

ناتالی امانوئل بازیگر فیلم fast x 2023 به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۸ کامل

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ناتالی امانوئل را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام ناتالی امانوئل 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم fast x 2023 مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم fast x 2023 در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا