فیلم و سریال

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم سریع و خشن 10 بدون سانسور

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ بدون سانسور + کیفیت بالا. فیلم سریع و خشن ۱۰ توانسته در کم ترین مدت مخاطبان زیادی را جذب خود بکند. این فیلم به تازگی انتشار یافته است که به کارگردانی لویی لتریر و در ژانر اکشن و ماجراجویی تولید شده است.

اگر قصد دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ بدون سانسور

 

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ بدون سانسور

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

تهیه کنندگان فیلم سریع و خشن ۱۰

 

فیلم سریع و خشن ۱۰ به کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است که به تهیه کنندگی وین دیزل ، جاستین لین ، جف کرشنبام ، سامانتا وینسنت ، نیل اچ موریتز و… تهیه شده است.

خلاصه داستان فیلم سریع و خشن ۱۰

 

دومینیک یکی از پر قدرتمند ترین فرد ها در جهان میباشد که دشمن های زیادی دارد اما یکی از دشمنان اصلی تورتو سایفر می باشد. سایفر یکی از خلافکاران شهر می باشد که به دنبال گرفتن انتقام پدرش از دومینیک تورتو می باشد. دومینیک تورتو باید از خانواده و گروهش در برابر سایفر محافظت کند و اجازه ندهد که سایفر به آن ها آسیبی را وارد کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم legion 2010 دوبله فارسی

 

سایفر نیز می داند که دومینیک تورتو از اون اشخاصی نیست که به راحتی شکست را قبول کند و شکست بخورد برای همین با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود تا هر دو به کمک هم دومینیک تورتو را از بین ببرند. اما تورتو اقداماتی را انجام می دهد که سایفر و دانته غافلگیر می شوند و…

نقد و بررسی فیلم سریع و خشن ۱۰

 

فیلم زیبا سریع و خشن ۱۰ به کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است که این فیلم در ژانر اکشن و ماجراجویی بر پایه شخصیت های اثر گری اسکات تامسون تولید شده است که توانسته طرفداران زیادی را جذب خود کند. در این فیلم بازیگرانی مانند: میشل رودریگز ، تایریس گیبسون ، لودا کریس ، وین دیزل ، جیسون مو مو آ ، ناتالی امانوئل ، جور دانا بروستر ، جان سینا ، جیسون استاتهام ، سانگ کانگ ، الن ریچسون ، دانیلا ملچیور ، هلن میرن و… بازیگری کرده است.

 

خلاصه داستان این فیلم به صورت خلاصه دومینیک یکی از پر قدرتمند ترین فرد ها در جهان میباشد که دشمن های زیادی دارد اما یکی از دشمنان اصلی تورتو سایفر می باشد. سایفر یکی از خلافکاران شهر می باشد که به دنبال گرفتن انتقام پدرش از دومینیک تورتو می باشد. دومینیک تورتو باید از خانواده و گروهش در برابر سایفر محافظت کند و اجازه ندهد که سایفر به آن ها آسیبی را وارد کند.

 

سایفر نیز می داند که دومینیک تورتو از اون اشخاصی نیست که به راحتی شکست را قبول کند و شکست بخورد برای همین با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود تا هر دو به کمک هم دومینیک تورتو را از بین ببرند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the blue lagoon

 

اگر قصد دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام تایریس گیبسون (بازیگر)

 

تایریس گیبسون بازیگر محبوب فیلم سریع و خشن ۱۰ به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام تایریس گیبسون را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام تایریس گیبسون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ماجراجویی سریع و خشن ۱۰ مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا