فیلم و سریال

دانلود فیلم pleasure 2021 تاینی موویز بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم pleasure 2021 تاینی موویز بدون سانسور

دانلود فیلم pleasure 2021 تاینی موویز بدون سانسور + کیفیت بالا. فیلم pleasure 2021 به کارگردانی نینجا تایبرگ در ژانر درام و اروتیک ساخته شده است. این فیلم به مدت ۱۰۵ دقیقه تولید شده است و در کشور فرانسه و سوئد و هلند نیز تصویر برداری شده است و به زبان سوئدی و انگلیسی نیز ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم pleasure 2021 تاینی موویز بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم pleasure 2021 تاینی موویز بدون سانسور

 

دانلود فیلم pleasure 2021 تاینی موویز بدون سانسور

دانلود فیلم pleasure 2021 تاینی موویز بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم pleasure 2021 تاینی موویز بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

لینیا یک دختر ۱۹ ساله ای است که اهل کشور سوئد می باشد او به پول نیاز دارد و برای بدست آوردن پول می خواهد وارد صنعت پورن شود و برای این کار به کشور آمریکا می رودو بعد از مصاحبه اولین قراردادش را به مبلغ ۹۰۰ دلار امضا می کند. در اولین روز کاری اش برای برقراری اولین رابطه جنسی اش به جایی که کارگردان گفته است.

 

می رود اما ترس و هراس او را فرا می گیرد و به خاطر این موضوع با کارگردان حرف می زند. وقتی که ترس و هراس او بر طرف می شود اولین رابطه جنسی اش را انجام می دهد‌. و راه موفقیت در این راه را از کارگردان می پرسد و کارگردان نیز می گوید باید عاشق کارت شوی و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال bet

 

اگر قصد دانلود فیلم pleasure 2021 تاینی موویز بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحاتی درباره فیلم pleasure 2021

 

این فیلم به کارگردانی نینجا تایبرگ ساخته شده است. فیلم pleasure 2021 بر پایه لذت و به مدت ۱۰۵ دقیقه تولید شده است و در ۱ فوریه سال ۲۰۲۱ در ساندنس و در ۸ اکتبر سال ۲۰۲۱ در سوئد و در ۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۱ در فرانسه و در ۴ نوامبر سال ۲۰۲۱ در هلند به اکران در آمده است. در این فیلم بازیگرانی مانند دینا دی آرمند ، رویکا آن ریستل ، سوفیا کاپل ، ایولین کلر ، کریس کاک ، کندرا اسپید و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه لینیا یک دختر ۱۹ ساله ای است که اهل کشور خوب سوئد می باشد او به پول نیاز دارد و برای بدست آوردن پول می خواهد وارد صنعت پورن شود و برای این کار به کشور آمریکا می رودو بعد از مصاحبه اولین قراردادش را به مبلغ ۹۰۰ دلار امضا می کند. در اولین روز کاری اش برای برقراری اولین رابطه جنسی اش به جایی که کارگردان گفته است.

 

می رود اما ترس و هراس او را فرا می گیرد و به خاطر این موضوع با کارگردان حرف می زند. وقتی که ترس و هراس او بر طرف می شود اولین رابطه جنسی اش را انجام می دهد‌ و…

بیوگرافی دینا دی آرمند (بازیگر)

 

خانم دینا دی آرمند در ۱۶ ژوئن در سال ۱۹۷۹ در فورت برگ ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده است و او از کودکی علاقه ی زیادی به بازیگری داشته است.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴

 

دینا دی آرمند ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای وقتی که ۱۸ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

 

متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره ازدواج و یا رابطه های او در دستمان نیست‌.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم pleasure 2021 اشاره کرد که لینک دانلود فیلم pleasure 2021 تاینی موویز بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام دینا دی آرمند (بازیگر)

 

دینا دی آرمند بازیگر معروف فیلم pleasure 2021 به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام دینا دی آرمند را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام دینا دی آرمند 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم pleasure 2021 مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم pleasure 2021 تاینی موویز بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا