فیلم و سریال

دانلود فیلم legion 2010 دوبله فارسی

آموزش دانلود فیلم legion 2010 دوبله فارسی

دانلود فیلم legion 2010 دوبله فارسی با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم لژیون با ژانر ترسناک و فرا طبیعی به کارگردانی اسکات استوارت و با نویسندگی پیتر شینک و اسکات استوارت ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم legion 2010 دوبله فارسی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم legion 2010 دوبله فارسی با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم legion 2010 دوبله فارسی

دانلود فیلم legion 2010 دوبله فارسی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم legion 2010 دوبله فارسی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

خدای ادیان ابراهیمی دیگر امیدی از بشر ندارد و تمام امید هایش را درباره بشر از دست داده است و هیچ امیدی برای بهبود نسل بشریت ندارد و از آفریدن انسان پشیمان می شود و در نتیجه تصمیم می گیرد تا مانند قبل که طوفان نوح را برای قتل عام تمام انسان ها به راه انداخت این بار نیز با فرستادن حشرات های بسیار خطرناک قصد دارد تا نسل انسان را به صورت کامل از بین ببرد اما در این حین فرشته میکائیل هنوز امیدش به صورت کامل از نسل بشریت به پایان نرسیده است و امیدی دارد تا نسل بشریت بهبود یابد.

برای همین نیز از فرمان خدا سر پیچی می کند و برای نجات نسل بشریت از نابودی به زمین می آید و به دنبال کودکی است که او را نجات دهد چون نسل بشریت قرار است از طریق این کودک ادامه یابد اما از طرف دیگر نیز فرشته ای به اسم جبرئیل نیز قصد دارد که فرمان خدا به اجرا در بیاید و نسل انسان به طور کامل منقرض شود و برای همین نیز و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲

 

اگر قصد دانلود فیلم legion 2010 دوبله فارسی را دارید لینک دانلود این فیلم جذاب در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم legion 2010

 

فیلم زیبای لژیون جزو فیلم های فرا طبیعی و ترسناکی می باشد که به کارگردانی اسکات استوارت ساخته شده است هزینه ای که برای ساخت این فیلم خرج شده است ۲۶ میلیون دلار می باشد که فروش گیشه فیلم نزدیک به ۶۸ میلیون دلار می باشد. این فیلم به مدت ۱۰۰ دقیقه در کشور آمریکا تولید شده و در تاریخ ۲۲ ژانویه سال ۲۰۱۰ به به اکران درآمده است.

 

به صورت خلاصه خدا دیگر امیدی از بشریت ندارد و تمام امید هایش را درباره بشر از دست داده است و هیچ امیدی برای بهبود نسل بشریت ندارد و از آفریدن انسان پشیمان می شود و در نتیجه تصمیم می گیرد تا مانند قبل که طوفان نوح را برای قتل عام تمام انسان ها به راه انداخت این بار نیز با فرستادن حشرات های بسیار خطرناک قصد دارد تا نسل انسان را به صورت کامل از بین ببرد اما در این حین فرشته میکائیل هنوز امیدش به صورت کامل از نسل بشریت به پایان نرسیده است و امیدی دارد تا نسل بشریت بهبود یابد.

 

برای همین نیز از فرمان خدا سر پیچی می کند و برای نجات نسل بشریت از نابودی به زمین می آید و به دنبال کودکی است که او را نجات دهد چون نسل بشریت قرار است از طریق این کودک ادامه یابد اما از طرف دیگر نیز فرشته ای به اسم جبرئیل نیز قصد دارد که فرمان خدا به اجرا در بیاید و..

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم استخراج دو

پیج اینستاگرام پل بتانی (بازیگر)

 

پل بتانی بازیگر فیلم legion 2010 به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام پل را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام پل بتانی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم legion 2010 مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم legion 2010 دوبله فارسی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا