فیلم و سریال

دانلود فیلم the blue lagoon

آموزش دانلود فیلم the blue lagoon

دانلود فیلم the blue lagoon + کیفیت بالا. این فیلم یکی از معروف ترین و قدیمی ترین فیلم های خارجی می باشد که به کارگردانی رندل کلایسر ساخته شده است در این فیلم بازیگرانی همچون بروک شیلدز ، لئو مک کرن و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم the blue lagoon را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم the blue lagoon

 

دانلود فیلم the blue lagoon

دانلود فیلم the blue lagoon با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم the blue lagoon با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

در این فیلم دختری یتیم وجود دارد که او با پسری اشنا می شود و تصمیم می گیرند که با کشتی به سفر بروند در این سفر متاسفانه کشتی آتش می گیرد و آن دو فرد نیز مجبور می شود تا سوار قایق نجات شود و به یک جزیره ای بروند در آن جا با مشکلاتی مواجه می شود و این دو در آن جا ماه ها و سال ها گذرانده بودند که بعد از یه مدتی صاحب فرزندی در آن جا نیز می شود آن ها در آن جزیره خانه ای می سازند و منتظر کشتی هستند تا آن ها را نجات بدهند.

بعد از مدتی متوجه می شوند که در جای دیگر جزیره یک قبلیه ای وجود دارد و….

توضیحاتی درباره فیلم the blue lagoon

این فیلم یکی از بهترین فیلم های خارجی می باشد که به کارگردانی رندل کلایسر ساخته شده است و دراین فیلم بازیگرانی همچون بروک شیلدز ، لئو مک کرن ، ویلیام دنیلز ، کریستوفر اتکینز و… بازیگری کرده اند این فیلم محصول کشور کلمبیا می باشد اما در کشور آمریکا ساخته شده است و زبان این فیلم به صورت انگلیسی می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی

به صورت خلاصه در این فیلم یک دختری یتیم وجود دارد که او با پسری اشنا می شود و تصمیم می گیرند که با کشتی به سفر بروند در این سفر متاسفانه کشتی آتش می گیرد و آن دو فرد نیز مجبور می شود تا سوار قایق نجات شود و به یک جزیره ای بروند در آن جا با مشکلاتی مواجه می شود و این دو در آن جا ماه ها و سال ها گذرانده بودند که بعد از یه مدتی صاحب فرزندی در آن جا نیز می شود آن ها در آن جزیره خانه ای می سازند و منتظر کشتی هستند تا آن ها را نجات بدهند.

بعد از مدتی متوجه می شوند که در جای دیگر جزیره یک قبلیه ای وجود دارد و….

بیوگرافی بروک شیلدز

خانم بروک شیلدز در ۳۱ مه در سال ۱۹۶۵ در کشور ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده است و او تحصیل کرده از طریق دانشگاه پرینستون می باشد.

او فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۶ آغاز کرده است و تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم the blue lagoon اشاره کرد که لینک دانلود فیلم the blue lagoon در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرم بروک شیلدز

بروک شیلدز به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم لاو گاسپار نوئه

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام بروک شیلدز را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام بروک شیلدز 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم the blue lagoon و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم the blue lagoon در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا