فیلم و سریال

سریال اسارت قسمت ۱۱۷

دانلود سریال اسارت قسمت 117

سریال اسارت قسمت ۱۱۷ + کیفیت خوب. سریال اسارت یک مجموعه تلویزیونی می باشد که هر روز از طریق شبکه kanal 7 به اکران در می آید. یکی از شگفتی های این سریال ترکیه ای می توان به داستان جالب و قابل توجه آن اشاره کرد. سریال اسارت در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷

 

سریال اسارت قسمت ۱۱۷

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طراح داستان سریال اسارت

 

اورهون شخصیت اصلی این سریال می باشد که یکی از مغرور ترین انسان ها می باشد. اورهون مال و ثروت زیادی دارد و حتی می توان گفت که آن قدری ثروت دارد که می تواند چندین ویلای بسیار گرانی را در عرض چند دقیقه خریداری کند. اورهون متاسفانه محبت پدر و مادری ندیده است چون پدرش وقتی که اورهون کمتر از ۴ سال سن داشت او را ترک کرده است و مادرش نیز یک زنی بسیار مغرور و عجیب و غریب است که هیچ محبتی به اورهون نکرده است و او را از محبت مادری دور ساخته است.

 

اورهون خواهری به اسم نیهان دارد که بعد از فارغ التحصیل از دانشگاه توانسته مدرک پزشکی بگیرد و فعالیت خود را آغاز کند بعد از گذشت مدتی نیهان با یک طرح کمک به فقیران و کودکان آفریقایی آشنا می شود و برای انجام کار خیر خواهانه قصد دارد به آن جا برود که ابتدا اورهون با این موضوع موافقت نمی کند اما باز هم نیهان به آن جا می رود و…

بیشتر مطالعه کنید  فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۸

توضیحات

 

سریال اسارت یک مجموعه تلویزیونی ترکیه ای می باشد که توانسته در کم ترین زمان ممکن مخاطبان زیادی را جذب خود بکند. در این سریال خوب و دیدنی بازیگرانی مانند: هیلال انای ، علی یاغیز دورموش ، صنم کاراچوبان ، یاغمور چلیک ، ملاحت اباسوا و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه اورهون یکی از مغرور ترین انسان ها می باشد. اورهون مال و ثروت زیادی دارد و حتی می توان گفت که آن قدری ثروت دارد که می تواند چندین ویلای بسیار گرانی را در عرض چند دقیقه خریداری کند. اورهون متاسفانه محبت پدر و مادری ندیده است چون پدرش وقتی که اورهون کمتر از ۴ سال سن داشت او را ترک کرده است و مادرش نیز یک زنی بسیار مغرور و عجیب و غریب است که هیچ محبتی به اورهون نکرده است و او را از محبت مادری دور ساخته است.

 

اورهون خواهری به اسم نیهان دارد که بعد از فارغ التحصیل از دانشگاه توانسته مدرک پزشکی بگیرد و فعالیت خود را آغاز کند بعد از گذشت مدتی نیهان با یک طرح کمک به فقیران و کودکان آفریقایی آشنا می شود و برای انجام کار خیر خواهانه قصد دارد به آن جا برود که ابتدا اورهون با این موضوع موافقت نمی کند و…

 

لینک دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام هیلال انای (بازیگران)

 

هیلال انای به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم ها و سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال پوست شیر فصل 3 قسمت 7

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام هیلال انای را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام هیلال انای 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال ترکیه ای اسارت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا