فیلم و سریال

سریال اسارت قسمت ۱۲۰

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۲۰

سریال اسارت قسمت ۱۲۰ + کیفیت عالی. سریال اسارت یکی از پر طرفدار ترین سریال هایی می باشد که در ژانر درام به کارگردانی ایهان اوزون و سرکان موت و به نویسندگی باشاک یازی اوداسی ساخته شده است. این سریال ابتدا در سال ۲۰۲۲ شروع به کار کرد.

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۲۰ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۱۷

 

سریال اسارت قسمت ۱۲۰

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۲۰ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال اسارت قسمت ۱۲۰ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

نویسنده سریال اسارت چه کسی است؟

 

سریال اسارت به نویسندگی باشاک یازی اوداسی ساخته شده است.

خلاصه داستان سریال اسارت

 

اورهون شخصیت اصلی این سریال زیبا می باشد که یکی از مغرور ترین و خوش تیپ ترین انسان ها می باشد. اورهون مال و ثروت زیادی دارد و حتی می توان گفت که آن قدری ثروت دارد که می تواند چندین ویلای بسیار گرانی را در عرض چند دقیقه خریداری کند. اورهون متاسفانه محبت پدر و مادری ندیده است چون پدرش وقتی که اورهون کمتر از ۴ سال سن داشت او را ترک کرده است و مادرش نیز یک زنی بسیار مغرور و عجیب و غریب است که هیچ محبتی به اورهون نکرده است و او را از محبت مادری دور ساخته است.

 

اورهون خواهری به اسم نیهان دارد که بعد از فارغ التحصیل از دانشگاه توانسته مدرک پزشکی بگیرد و فعالیت خود را آغاز کند بعد از گذشت مدتی نیهان با یک طرح کمک به فقیران و کودکان آفریقایی آشنا می شود و برای انجام کار خیر خواهانه قصد دارد به آن جا برود که ابتدا اورهون با این موضوع موافقت نمی کند اما باز هم نیهان به آن جا می رود و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۱

 

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۲۰ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال اسارت

 

سریال اسارت به کارگردانی سرکان موت و ایهان اوزون ساخته شده است این سریال محصول کشور ترکیه می باشد که در سال ۲۰۲۲ نیز تولید شده است. سریال اسارت از طریق شبکه kanal 7 به اکران درآمده است. در این سریال خوب و دیدنی بازیگرانی مانند: هیلال انای ، علی یاغیز دورموش ، صنم کاراچوبان ، یاغمور چلیک ، ملاحت اباسوا و… بازیگری کرده اند.

این سریال یک داستان بسیار جالب و خوبی دارد و یکی از مهم ترین دلایلی که سریال اسارت به یکی از محبوب ترین سریال های ترکیه ای تبدیل شده است داستان جالب آن است.

 

به صورت خلاصه اورهون یکی از مغرور ترین انسان ها می باشد. اورهون مال و ثروت زیادی دارد و حتی می توان گفت که آن قدری ثروت دارد که می تواند چندین ویلای بسیار گرانی را در عرض چند دقیقه خریداری کند. اورهون متاسفانه محبت پدر و مادری ندیده است چون پدرش وقتی که اورهون کمتر از ۴ سال سن داشت او را ترک کرده است و مادرش نیز یک زنی بسیار مغرور و عجیب و غریب است که هیچ محبتی به اورهون نکرده است و او را از محبت مادری دور ساخته است.

 

اورهون خواهری به اسم نیهان دارد که بعد از فارغ التحصیل از دانشگاه توانسته مدرک پزشکی بگیرد و فعالیت خود را آغاز کند بعد از گذشت مدتی نیهان با یک طرح کمک به فقیران و کودکان آفریقایی آشنا می شود و برای انجام کار خیر خواهانه قصد دارد به آن جا برود که ابتدا اورهون با این موضوع موافقت نمی کند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم این سیب هم برای تو

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال اسارت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال اسارت قسمت ۱۲۰ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

سایت شرط بندی معتبر

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا