فیلم و سریال

فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۸

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۸

فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۸ + کیفیت عالی. این فیلم یکی از فیلم های پر طرفدار ترکیه ای می باشد که به کارگردانی سرکان بیرینجی و با آهنگ سازی گلیز آیلا و آلپ ینیر ساخته شده است. این فیلم یکی از فیلم هایی با ژانر درام و عاشقانه می باشد که بازیگران معروفی مانند : اونور سعید یاران ، سو بورجو یازگی جوشکون و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۸ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۸

 

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۸

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۸ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۸ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم خواهران و برادران

در این فیلم چهار برادران و خواهری وجود دارد که به یکدیگر خیلی وابسته هستند و متاسفانه آن ها در یک حادثه نا گواری پدر و مادرش و یک برادر دیگر خود را نیز از دست می دهند و بعد از این اتفاق آن ها بسیار ناراحت می شوند و تصمیم می گیرند تا یک خانه ای را اجاره کنند و در آن زندگی کنند و برای این که بتوانند زندگی کنند به پول نیاز دارند به همین دلیل آن ها نیز کار می کردند.

اما بعد از گذشت چندین مدت آن ها با مشکلات بسیار سر سختی مواجه می شوند و با آن ها مقابله می کنند و بعد از مدتی کم کم حقایق های تلخی درباره فوت پدر و مادرش رو می شود و به دنبال آن حقایق تلخ می افتند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the channel

توضیحاتی درباره فیلم خواهران و برادران

این فیلم با ژانر درام و عاشقانه برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ از طریق شبکه آ تی وی به نمایش درآمده است. فیلم خواهران و برادران با کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است و بازیگرانی همچون اونور سعید یاران ، آهو یائتو ، ملیس مینکاری ، سو بورجو یازگی جوشکون ، ییعیت کوچاک و… بازیگری کرده اند.

به صورت خلاصه چهار برادران و خواهری وجود دارد که به یک دیگر خیلی وابسته هستند و متاسفانه آن ها در یک حادثه نا گواری پدر و مادرش و یک برادر دیگر خود را نیز از دست می دهند و بعد از این اتفاق آن ها بسیار ناراحت می شوند و تصمیم می گیرند تا یک خانه ای را اجاره کنند و در آن زندگی کنند و برای این که بتوانند زندگی کنند به پول نیاز دارند به همین دلیل آن ها نیز کار می کردند.

اما بعد از گذشت چندین مدت آن ها با مشکلات بسیار سر سختی مواجه می شوند و با آن ها مقابله می کنند و بعد از مدتی کم کم حقایق های تلخی درباره فوت پدر و مادرش رو می شود و به دنبال آن حقایق تلخ می افتند و…

بیوگرافی اونور سعید یاران

اونور سعید یاران در ۱۳ ژانویه در سال ۱۹۹۵ در شهر استانبول به دنیا آمده است او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۱۶ آغاز کرده است.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم خواهران و برادران اشاره کرد که لینک دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۸ در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی ابلق دانلود

پیج اینستاگرم اونور سعید یاران

اونور سعید یاران به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام اونور سعید یاران را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام اونور سعید یاران 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم خواهران و برادران و بازیگر این فیلم‌ یعنی اونور سعید یاران مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۷۸  در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا