فیلم و سریال

سریال آزمون زندگی قسمت ۷۹

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت 79

سریال آزمون زندگی قسمت ۷۹ + کیفیت عالی. این سریال در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی موزامیل دزای ساخته شده است. سریال آزمون زندگی یکی از سریال های پر بیننده می باشد که محصول کشور هند می باشد. سریال و فیلم های هندی طرفدارن زیادی را در ایران دارد.

اگر قصد دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۹ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۹

 

سریال آزمون زندگی قسمت ۷۹

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۹ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۹ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

بازیگران سریال آزمون زندگی

 

در این سریال بازیگرانی مانند: هینا خان ، پارت سامتان ، کاران سینگ گرور و… بازیگری کرده است.

طراح داستان

 

انوراگ یک پسری است که کار بلد و آدم درستی است او اهمیت زیادی به دوستی می دهد. بعد از گذشت مدتی انوراگ با دختری به اسم پرنا آشنا می شود و با او آشنا می شود ابتدا هیچ رابطه ای بین این دو وجود نداشته و مانند یک دوست صمیمی با یکدیگر رفتار می کردند اما بعد از وقت گذراندن با یک دیگر کم کم عاشق هم شدند بعد از این اتفاقات و به مرور زمان ان ها یک تصمیم جدی گرفته اند که با یک دیگر وارد رابطه شوند و ازدواج کنند اما برای این که بتوانند با هم ازدواج کنند.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی ابلق دانلود

 

باید با مشکلات زیادی رو به رو شوند و با آن ها جنگ کنند. انوراگ ابتدا تمام تلاش خود را انجام داد تا بتواند با مشکلات رو به رو شود و بعد از آن با پرنا ازدواح کنند اما باز هم همه تلاش او با شکست رو به رو می شود و در آخر و…

اطلاعاتی درباره سریال آزمون زندگی

 

سریال آزمون زندگی یک سریال هندی می باشد که به کارگردانی موزامیل دزای و با ژانر درام و عاشقانه تولید شده است. این سریال به دلیل داستان زیبایش توانسته در کم ترین زمان توجه مخاطبان را به خود جذب کند. در سریال هندی و دیدنی آزمون زندگی بازیگری بسیار معروفی به اسم هینا خان نیز بازیگری کرده است.

 

به صورت خلاصه انوراگ یک مردی است که کار بلد و آدم درستی است او اهمیت زیادی به دوستی می دهد. بعد از گذشت مدتی انوراگ با دختری به اسم پرنا آشنا می شود و با او آشنا می شود ابتدا هیچ رابطه ای بین این دو وجود نداشته و مانند یک دوست صمیمی با یکدیگر رفتار می کردند اما بعد از وقت گذراندن با یک دیگر کم کم عاشق هم شدند بعد از این اتفاقات و به مرور زمان ان ها یک تصمیم جدی گرفته اند که با یک دیگر وارد رابطه شوند و ازدواج کنند اما برای این که بتوانند با هم ازدواج کنند.

 

باید با مشکلات زیادی رو به رو شوند و با آن ها جنگ کنند. انوراگ ابتدا تمام تلاش خود را انجام داد تا بتو اند با مشکلات رو به رو شود و بعد از آن با پرنا ازدواح کنند اما باز هم همه تلاش او با شکست رو به رو می شود و در آخر و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سریع و خشن 10

 

لینک دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۹ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام موزامیل دزای (کارگردان)

 

موزامیل دزای به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم ها و سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام موزامیل را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام موزامیل دزای 》وارد پیج اینستاگرام این کارگردان محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره سریال هندی آزمون زندگی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۹ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا