فیلم و سریال

سریال اسارت قسمت ۱۰۳

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۳

سریال اسارت قسمت ۱۰۳ + کیفیت عالی. سریال اسارت از سال ۲۰۱۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این سریال با ژانر جنایی و مرموز ساخته شده است. سریال دیدنی اسارت محصول کشور بریتانیا می باشد و یکی از سر شناس ترین سریال ها می باشد.

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۳ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۳

 

سریال اسارت قسمت ۱۰۳

دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۳ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۳ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

شاون امری سرباز سابق نیرو های ویژه کشور بریتانیا می باشد که او برای ماموریتی به افغانستان رفته بود و در آن جا به اسارت گرفته شد و بعد از مدتی تبرئه شد و به لندن برگشت. اما بعد از گذشت زمانی نا خواسته به ماجرایی مشکوک می شود و متوجه می شود که هانا رابرتز وکیل و مشاور شاون به قتل رسانده شده است و همه دلیل ها مبنی بر قتل هانا به شاون بر می‌ گردد.

 

اما شاون ادعا دارد که هیچ نقشی در به قتل رساندن هانا نداشته است و هانا را به قتل نرسانده. شاون با کمک کارآگاهی سعی می کند تا قاتل اصلی هانا را پیدا کنند اما وقتی که به دنبال قاتل اصلی می گردند دجار مشکلات سر سختی می شود و بعضی از عضو های خانواده شان را از دست می دهند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the brand new testament

توضیحاتی درباره سریال اسارت

 

سریال اسارت به کارگردانی چن بانان ساخته شده است. این سریال با ژانر توطئه ، درام ، جنایی ساخته شده و از طریق شبکه ی بی بی سی وان به اکران در آمده است. سریال بسیار دیدنی اسارت به مدت ۶۰ دقیقه و در ۳ سپتامبر در سال ۲۰۱۹ به نمایش درآمده است.

 

بازیگرانی همچون : لارا هادوک ، بن مایلز ، هالیدی گرینجر ، کلوم ترنر ، بری وارد ، رالف اینسون و… در سریال زیبای اسارت بازیگری کرده اند.

بیوگرافی لارا هادوک

 

خانم لارا هادو‌ک در ۲۱ اوت در سال۱۹۸۵ در لندن به دنیا آمده است و او در حال حاضر دارای ۲ فرزند می باشد.

 

لارا هادوک ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا حرفه ای در سال ۲۰۰۷ وقتی که ۲۲ سال سن داشت آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در سریال ها و فیلم های زیبایی مانند اسارت بازیگری کند.

 

از محبوب ترین سریال های او می توان به سریال اسارت اشاره کرد که لینک دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۳ در ابتدای مقاله وجود دارد.

 

لارا هادوک در سال ۲۰۱۳ با سم کلفین ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک فرزند دختر و یک فرزند پسر شد و آن ها در سال ۲۰۱۹ از یکدیگر جدا شدند.

 

به صورت خلاصه در این سریال شاون سرباز سابق نیرو های ویژه کشور بریتانیا برای ماموریتی به افغانستان رفته بود که در آن جا به اسارت درآمد و تبرئه شد. شاون وقتی که به لندن برگشت با مشکلات بسیار سختی مواجه شد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال the idol

 

اگر قصد دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۳ را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام لارا هادو‌ک

 

لارا هادوک به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام لارا هادوک را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام لارا هادوک 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال اسارت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال اسارت قسمت ۱۰۳ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا