فیلم و سریال

دانلود فیلم the brand new testament

آموزش دانلود فیلم the brand new testament

دانلود فیلم the brand new testament با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم زیبا در ژانر کمدی سیاه فانتزی به کارگردانی ژاکو وان دورمال و به تهیه کنندگی ژاکو وان دورمال و فرانک وان و پاسیل ساخته شده است و محصول کشور بلژیک و فرانسه و لوکزامبورگ می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم the brand new testament را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم the brand new testament با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم the brand new testament

دانلود فیلم the brand new testament با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم the brand new testament با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

خدا در جسم یک انسان و به همراه دخترش در کشور بلژیک زندگی می کنند شغل او نویسندگی است در جسم انسان در یک روزی دخترش برای قدم زدن به بیرون از خانه می رود و شروع به قدم زدن می زند. در هنگام عبور از خیابانی شاهد چندین اتفاقات بسیار نا گواری می شود که بسیار نارحت کننده است و برای همین نیز او نارحت می شود و در ذهنش فکر می کند.

 

که پدرش نمی تواند دنیا را به بهترین شکل اداره کند اما این فکرش را ابتدا به پدرش نمی گوید و تصمیم می گیرد تا منتظر باشد بعد از مدتی او دوباره شاهد چندین اتفاقات ناراحت کننده ای می شود و دیگر این بار تصمیم می گیرد تا فکرش را به صورت واضح به پدرش بگوید. وقتی او فکرش را با پدرش در میام می گذارد پدرش واکنش خاصی نمی دهد و می گوید باید این طور شود اما دخترش مخالفت می کند و شروع می کند تا یک دنیای جدیدی را برای بشریت بسازد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم culpamia

 

اگر قصد دانلود فیلم the brand new testament را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم the brand new testament

 

این فیلم زیبا محصول مشترک ۳ کشور بلژیک و فرانسه و لوکزامبورگ می باشد که به کارگردانی ژاکو وان دورمال در ژانر کمدی سیاه فانتزی ساخته شده است. فیلم the brand new testament به مدت ۱۱۳ دقیقه تولید شده است و بازیگرانی همچون دومینیک آبل ، بنوا پولورد ، کاترین دنو ایفای نقش کرده اند.

 

به‌ صورت خلاصه خدا در جسم یک انسان و به همراه دخترش در کشور بلژیک زندگی می کنند شغل او نویسندگی است در جسم انسان در یک روزی دخترش برای قدم زدن به بیرون از خانه می رود و شروع به قدم زدن می زند. در هنگام عبور از خیابانی شاهد چندین اتفاقات بسیار نا گواری می شود که بسیار نارحت کننده است و برای همین نیز او نارحت می شود و در ذهنش فکر می کند که پدرش نمی تواند دنیا را به بهترین شکل اداره کند.

 

اما این فکرش را ابتدا به پدرش نمی گوید و تصمیم می گیرد تا منتظر باشد بعد از مدتی او دوباره شاهد چندین اتفاقات ناراحت کننده ای می شود و دیگر این بار تصمیم می گیرد تا فکرش را به صورت واضح به پدرش بگوید. وقتی او فکرش را با پدرش در میام می گذارد پدرش واکنش خاصی نمی دهد و می گوید باید این طور شود اما دخترش مخالفت می کند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سریع و خشن 10

پیج اینستاگرام دومینیک آبل (بازیگر)

 

دومینیک آبل بازیگر فیلم the brand new testament به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام دومینیک را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام دومینیک آبل 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم the brand new testament مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم the brand new testament در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا