فیلم و سریال

سریال گلهای خونی قسمت ۹۱

دانلود سریال گلهای خونی قسمت 91

سریال گلهای خونی قسمت ۹۱ + کیفیت عالی. سریال گلهای خونی یکی از معروف ترین سریال های ترکیه ای می باشد. یکی از دلایلی که این سریال معروف شده است بازیگران معروف و محبوب این سریال است.

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۱ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۱

 

سریال گلهای خونی قسمت ۹۱

دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۱ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۱ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

‌کارگردان و بازیگران سریال گلهای خونی

 

سریال گل های خونی محصول کشور ترکیه می باشد و در این سریال بازیگران معروفی همچون هالیل اوزون ، باریش باکتاش ، اکرم ارال تونا ، نالان اورگوت ، برکای چینار ، برکای اتش و..‌ بازیگری کرده اند. این سریال از طریق kanal 7 به اکران درآمده است.

خلاصه داستان سریال دیدنی گلهای خونی

 

در این سریال زیبا خانواده باران و دیلان با یک دیگر دشمن هستند. ماجرا از این قرار است که اول خانواده دیلان بنا به دلایلی قصد دارند تا مادر باران را به قتل برسانند و این کار را در یک حمله ای انجام می دهند و مادر باران را می کشند اما باران و خانواده او نمی دانند که چه کسی مقصر کشته شدن مادر باران است.

 

به مرور زمان بعد از بررسی های انجام شده متوجه شدند که خانواده دیلان مقصر کشته شدن مادر باران هستند در این حین آتش انتقام وجود آن ها را فرا گرفت و تنها هدفشان انتقام گرفتن از آن ها است. باران نیز یکی از کسانی بود که خواستار انتقام از خانواده دیلان بود اما وقتی که متوجه می شود این آتش انتقام به او آسیب می زند نقشه ای را برای پایان دادن به دشمنی در بین دو خانواده می کشد.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی ابلق دانلود

 

و باران قصد دارد با دیلان ازدواج بکنند تا دشمنی بین دو خانواده را به پایان برسانند و…

اطلاعاتی درباره سریال گلهای خونی

 

سریال گلهای خونی طرفداران زیادی دارد و سازنده این کشور ترکیه می باشد. این سریال با کارگردانی عمر بایکول ساخته شده است که بازیگرانی همچون اکرم ارال تونا ، نالان اورگوت ، برکای چینار ، برکای اتش و‌… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این سریال به این شکل است که خانواده باران و دیلان با یک دیگر دشمن هستند. ماجرا از این قرار است که اول خانواده دیلان بنا به دلایلی قصد دارند تا مادر باران را به قتل برسانند و این کار را در یک حمله ای انجام می دهند و مادر باران را می کشند اما باران و خانواده او نمی دانند که چه کسی مقصر کشته شدن مادر باران است.

 

به مرور زمان بعد از بررسی های انجام شده متوجه شدند که خانواده دیلان مقصر کشته شدن مادر باران هستند در این حین آتش انتقام وجود آن ها را فرا گرفت و تنها هدفشان انتقام گرفتن از آن ها است. باران نیز یکی از کسانی بود که خواستار انتقام از خانواده دیلان بود اما وقتی که متوجه می شود این آتش انتقام به او آسیب می زند نقشه ای را برای پایان دادن به دشمنی در بین دو خانواده می کشد و…

 

اگر قصد دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۱ را دارید لینک دانلود این سریال زیبا در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام سلینای تاشول

 

سلینای تاشول به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سوار شو جکی چان دوبله فارسی

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام سلینای تاشول را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام سلینای تاشول 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال گل های خونی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال گلهای خونی قسمت ۹۱ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا