فیلم و سریال

سریال آزمون زندگی قسمت ۶۷

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت 67

سریال آزمون زندگی قسمت ۶۷ +کیفیت بالا. سریال آزمون زندگی یکی از بهترین سریال های عاشقانه ای می باشد که محصول کشور هند می باشد. این سریال به کارگردانی موزامیل دسایی و با نویسندگی Ekta Kapoor ساخته شده است. در این سریال بازیگران معروفی همچون ادی ایرانی ، اریکا فرناندز و… بازیگری کرده اند‌.

اگر قصد دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۶۷ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۶۷

 

سریال آزمون زندگی قسمت ۶۷

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۶۷ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۶۷ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم دختر و پسری به نام آنوراگ و پرنا وجود دارد که با یکدیگر آشنا می شوند و بعد از گذشت مدتی می فهمند که برای یکدیگر آفریده شده اند و عاشق هم می شوند اما آن ها برای رسیدن به یک دیگر باید مشکلات بسیار زیادی را پشت سر بگذارند اما آن ها تصمیم گرفته اند که هر طوری که شده باید به یکدیگر برسند و با هم ازدواج کنند.

 

انوراگ و پرنا به یکدیگر وابسته هستن و بدون هم نمی توانند زندگی کنند اما باید برای رسیدن به هم باید با مشکلاتی جنگ کنند و….

 

اگر قصد دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۶۷ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال the idol

توضیحاتی درباره سریال آزمون زندگی

 

این سریال محبوب محصول کشور هند می باشد و به زبان هندی ساخته شده است. این فیلم با ژانر عاشقانه و درام و با کارگردانی موزامیلا دسایی ساخته شده است. سریال آزمون زندگی در بین سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ و هر قسمت ۴۵ دقیقه ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی مانند: اریکا فرناندز ، ادی ایرانی ، آمنا شریف و‌… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که دختر و پسری به نام آنوراگ و پرنا وجود دارد که با یکدیگر آشنا می شوند و بعد از گذشت مدتی می فهمند که برای یکدیگر آفریده شده اند و عاشق هم می شوند اما آن ها برای رسیدن به یک دیگر باید مشکلات بسیار زیادی را پشت سر بگذارند اما آن ها تصمیم گرفته اند که هر طوری که شده باید به یکدیگر برسند و با هم ازدواج کنند.

 

انوراگ و پرنا به یکدیگر وابسته هستن و بدون هم نمی توانند زندگی کنند اما باید برای رسیدن به هم باید با مشکلاتی جنگ کنند و….

بیوگرافی اریکا فرناندز

 

خانم اریکا فرناندز یکی از جوان ترین بازیگران هندی می باشد که در ۷ مه در سال ۱۹۹۳ در منگلور هند به دنیا آمده است.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۱۳ وقتی که ۲۰ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته در سریال و فیلم های زیادی بازیگری کند.

 

اریکا هرناندز علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری در عرصه مدلینگ و یوتیوبری نیز فعالیت می کند.

بیشتر مطالعه کنید  سینمایی دهکده بزها

 

از معروف ترین سریال های او می توان به سریال ازمون زندگی اشاره کرد که لینک دانلودسریال آزمون زندگی قسمت ۶۷ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام اریکا فرناندز

 

اریکا فرناندز به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام اریکا فرناندز را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام اریکا فرناندز 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال آزمون زندگی و بازیگران ان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۶۷ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا