فیلم و سریال

سریال دکتر یوهان

دانلود سریال دکتر یوهان

سریال دکتر یوهان یکی از پر طرفدار ترین سریال های کره ای می باشد که به کارگردانی لی گه جون ، کیم یونگ هوان و جو سون وون ساخته شده است. این فیلم به مدت ۷۰ دقیقه در ۱۹ ژوئیه سال ۲۰۱۹ به نمایش درآمد. در این فیلم بازیگرانی همچون جی سانگ ، لی سه یونگ ، لی کیو هیونگ ، هوانگ هی ، شین دونگ می و‌‌… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال دکتر یوهان را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال دکتر یوهان

 

سریال دکتر یوهان

دانلود سریال دکتر یوهان با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال دکتر یوهان با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم دکتری به اسم چا یو هان و کانگ شی یونگ وحود دارد که چا یو هان دکتر نابغه ی بی هوشی می باشد که بیشتر افراد به او لقب دکتر ۱۰ ثانیه ای را داده است چون او می توانید در کم ترین زمان مشکل بیمار را شناسایی کند. کانگ شی یونگ نیز رزیدنت بی هوشی می باشد که در همان بیمارستانی که چا یو هان کار می کند او نیز در آن جا کار می کند.

بیماران مختلفی در هر روز به این بیمارستان می روند و چا یو هان و کانگ شی یونگ نیز تلاش می کنند تا مشکلات بیماران را پیدا کنند و رفع کنند و….

توضیحاتی درباره سریال دکتر یوهان

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ناچو

این سریال با ژانر درام و پزشکی و به کارگردانی کیم یونگ هوان ، جو سو وون ، لی گه جون ساخته شده است. این سریال به مدت ۷۰ دقیقه ساخته شده و در تاریخ ۱۹ ژوئیه در سال ۲۰۱۹ به نمایش درآمد و محصول کشور کره جنوبی می باشد. در این سریال بازیگرانی مانند : جی سانگ ، لی سه یونگ ، لی کیو هیونگ ، هوانگ هی ، شین دونگ می و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که دکتری به اسم چا یو هان و کانگ شی یونگ وحود دارد که چا یو هان دکتر نابغه ی بی هوشی می باشد که بیشتر افراد به او لقب دکتر ۱۰ ثانیه ای را داده است چون او می توانید در کم ترین زمان مشکل بیمار را شناسایی کند. کانگ شی یونگ نیز رزیدنت بی هوشی می باشد که در همان بیمارستانی که چا یو هان کار می کند او نیز در آن جا کار می کند.

 

بیماران مختلفی در هر روز به این بیمارستان می روند و چا یو هان و کانگ شی یونگ نیز تلاش می کنند تا مشکلات بیماران را پیدا کنند و رفع کنند و….

بیوگرافی لی سه یونگ

 

خانم لی سه یونگ در ۲۰ دسامبر در سال ۱۹۹۲ در کشور کره جنوبی به دنیا آمده است و او تحصیل کرده از طریق رشته ارتباطات رسانه ای از دانشگاه زنان سونگشیت می باشد.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۷ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت 106 با زیرنویس فارسی

 

از معروف ترین سریال های او می توان به سریال دکتر یوهان اشاره کرد که لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام لی سه یونگ

 

لی سه یونگ به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام لی سه یونگ را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام لی سه یونگ 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال دکتر یوهان و بازیگران ان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال دکتر یوهان در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا