فیلم و سریال

سینمایی دهکده بزها

معرفی سینمایی دهکده بزها

سینمایی دهکده بزها جزو پر طرفدار ترین انیمیشن های حال حاضر جهان و حتی کشور ایران می باشد که محصول کشور چین است و دانلود این این انیمیشن در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این انیمیشن با کارگردانی هوانگ ویمینگ و هوانگ جونمینگ و چن لیجینگ ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سینمایی دهکده بزها را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سینمایی دهکده بزها با کیفیت بالا

 

سینمایی دهکده بزها

دانلود سینمایی دهکده بزها با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سینمایی دهکده بزها با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

چندین بز وجود دارد که به ورزش بسکتبال علاقه ی بسیار زیادی دارد و هر روز تمرین هایی را انجام می دهد در نتیجه آن ها تصمیم می گیرد تا یک تیم بسکتبالی تشکیل دهند تا بتوانند با این تیم وارد مسابقات جهانی بشوند. اسم این تیم مدافعان تیم نامیده می شود. در ابتدای در اولین مسابقه ی آن ها متاسفانه به دلیل اشتباهات فردی در این مسابقه شکست می خورند و از این که شکست خوردند بسیار ناراحت می شوند و تصمیم می گیرند تا دوباره تلاش بکنند.

 

بعد از گذشت مدتی آن ها دوباره شروع به تلاش و کوشش می کنند تا بتوانند دوباره برای دومین بار وارد مسابقات جام جهانی بشوند و در مسابقات برنده شوند اما قبل از ورود به مسابقات جام جهانی اختلافاتی به وجود می آید و همه چیز به هم می ریزد و هیچ چیزی دیگر مثل سابق نیست. یکی از اعضای این گروه تصمیم می گیرد تا کار هایی را انجام دهد تا بتواند دوباره دوستانش را در یک قاب جمع کنند و دوباره مثل قبل وارد مسابقات جام جهانی بسکتبال شوند و…

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی

 

اگر قصد دانلود سینمایی دهکده بزها را دارید لینک دانلود این انیمیشن در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره انیمیشن دهکده بزها

 

این انیمیشن زیبا در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است و محصول کشور چین می باشد و جزو پر طرفدار ترین انیمشن ها می باشد. این انیمیشن به کارگردانی هوانگ ویمینگ و هوانگ جونمینگ و چن لیجینگ نیز تولید شده است‌.

 

به صورت خلاصه چندین بز وجود دارد که به ورزش بسکتبال علاقه ی بسیار زیادی دارد و هر روز تمرین هایی را انجام می دهد در نتیجه آن ها تصمیم می گیرد تا یک تیم بسکتبالی تشکیل دهند تا بتوانند با این تیم وارد مسابقات جهانی بشوند. اسم این تیم مدافعان تیم نامیده می شود. در ابتدای در اولین مسابقه ی آن ها متاسفانه به دلیل اشتباهات فردی در این مسابقه شکست می خورند و از این که شکست خوردند بسیار ناراحت می شوند و تصمیم می گیرند تا دوباره تلاش بکنند.

 

بعد از گذشت مدتی آن ها دوباره شروع به تلاش و کوشش می کنند تا بتوانند دوباره برای دومین بار وارد مسابقات جام جهانی بشوند و در مسابقات برنده شوند اما قبل از ورود به مسابقات جام جهانی اختلافاتی به وجود می آید و همه چیز به هم می ریزد و هیچ چیزی دیگر مثل سابق نیست. یکی از اعضای این گروه تصمیم می گیرد تا کار هایی را انجام دهد تا بتواند دوباره دوستانش را در یک قاب جمع کنند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا

پیج اینستاگرام هوانگ ویمینگ (کارگردان)

 

هوانگ ویمینگ کارگردان سینمایی دهکده بزها به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام هوانگ را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام هوانگ ویمینگ 》وارد پیج اینستاگرام این کارگردان محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره انیمیشن دهکده بزها مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سینمایی دهکده بزها در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا